Die hebben ook een schoen opgevretenrhino7 schreef:Ontbijt slecht gevallen, 8 man kwijtErnie C. schreef:En de laatste man van Froome ook weg...
Vuelta 2016
de Kauwer zat er effe naast. Mollema? Mollema rijdt in Alberta US momenteel dacht ik.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- robbebopper
- Forum-lid HC
arjan schreef:Aangevallen, geknokt, doorgegaan, afgezien, gevochten en met wat voor resultaat.
Geweldig van Gesink!!!!
Wat het algemeen klassement betreft heeft Froome, met de komende tijdrit in gedachten, denk ik vandaag definitief de Vuelta gewonnen. Dat vind ik dan weer jammer.
Zo zie je maar weer. Sport blijft gelukkig onvoorspelbaar.
Maar, je kunt nog gelijk krijgen. Dat kan ook nog steeds.
Je moet wel kunnen natuurlijk maar Quintana en Contador moeten nu het gas vol open trekken. Die kans krijgen ze niet meer veel komende week.
Je hebt 2'30", Froome zit alleen. Consolideren of bouwen ze uit dan heeft Froome ondanks de tijdrit van vrijdag toch een groot probleem.
Je hebt 2'30", Froome zit alleen. Consolideren of bouwen ze uit dan heeft Froome ondanks de tijdrit van vrijdag toch een groot probleem.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Dat is niet zo zeer pokeren maar eerder door Sky gekochte hulp. Overigens heel gewoon in het profwielrennen en zelfs bij de amateurs kan ik me dit soort hulp kopen in Olympias Tour in de jaren 70 herinneren. Het is eigenlijk iets wat bij het wielrennen hoort en vind er ook niets mis mee. Het is ook daarom dat ik niet mee ga in de suggesties van kleinere ploegen als een middel tegen de dominantie van bijvoorbeeld nu Sky. De rijkere ploegen gaan dan toch gewoon nog meer hulp kopen in de koers.Ernie C. schreef:Froome durft wel te pokeren en de rest blijft erin trappen.
-
- Forum-lid
Ik denk van niet. Waarschijnlijk gewoon ingehuurd.rondje schreef:Zo zonde dat Astana nu al het werk voor Froome opknapt. Allemaal voor een top 10 plek van Scarponi?