Wielerseizoen 2018
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja, Freeman moet ff rustig aan doen bij SKY
Verder vind ik het een te makkelijke insinuatie, ondanks dat ik vind dat die man levenslang geschorst had moeten worden.
Verder vind ik het een te makkelijke insinuatie, ondanks dat ik vind dat die man levenslang geschorst had moeten worden.
Less is bore
Klopt, het is makkelijk scoren als een ploeg jaar in jaar uit zo dominant is onder begeleiding van een arts die zo duidelijk niet deugt (al zitten er het management en de staf van die ploeg wel meer die zo'n levenslange schorsing verdienen).daniel1975 schreef: ↑28 mar 2018 18:25Verder vind ik het een te makkelijke insinuatie, ondanks dat ik vind dat die man levenslang geschorst had moeten worden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
Hoe komt het eigenlijk dat het parcours van DWARS door Vlaanderen eigenlijk meer op een ronde lijkt dan de RONDE van Vlaanderen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Commercie
Less is bore
Ik had Van Aert toch intelligenter ingeschatEmPeHa schreef: ↑28 mar 2018 20:54 https://mobile.twitter.com/Eurosport_NL ... 98/video/1
Valpartij van Aert.
Hij wilde er nog achter (links was geen plaats meer) maar de beste man zette een stap achteruit waardoor er geen plaats meer was. Dikke pech voor beiden.
Ik vond het wel klasse dat hij zich eerst verontschuldigde bij de arme man en dan pas door reed.
Ik vond het wel klasse dat hij zich eerst verontschuldigde bij de arme man en dan pas door reed.
Volgens mij was het vooral een fout van de seingever, die niet achter het paaltje stond maar ernaast. Met als gevolg dat Van Aert niet meer tussen het paaltje en de berm kon sneaken...
Laatst gewijzigd door buzz op 29 mar 2018 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zullen we over tien jaar wel weer horen. Feit blijft dat een arts die al bijna twintig jaar opduikt in dopingzaken niets te zoeken heeft in het profpeloton en dat ik zijn huidige werkgever Quickstep geen moment het voordeel van de twijfel geef.