Ja, extreem makkelijk via de companion app. Amerika is direct als continent te verwijderen, dus dat bespaart enorm veel tijd. Updaten van Nederland is wel aan te raden, dat scheelt enorm in het aantal "onbekende wegen" tijdens turn-by-turn-navigation
Wahoo ELEMNT Roam
Mmmm, ben benieuwd! Steun nog steeds links. Dit terwijl merendeel onderweg op de ‘Pag’ toets gedrukt wordt. Dit is de rechter toets onder het scherm. Dus de meeste druk op een punt het verste weg van de steun. Ben benieuwd naar je ervaringen THEMBA. Vooral of hij ook ‘klappert’ als je over een slechte klinkerweg rijd. Dat deed de orginele ook als een gek.
Laatst gewijzigd door demegens op 06 jul 2019 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gisteren door de duinen van N-H gereden. Stukken rond Zandvoort en Santpoort hebben vrij matige klinkerwegen. Elemnt zat muurvast.demegens schreef: ↑06 jul 2019 12:40 Mmmm, ben benieuwd! Steun nog steeds links. Dit terwijl merendeel onderweg op de ‘Pag’ toets gedrukt wordt. Dit is de rechter toets onder het scherm. Dus de meeste druk op een punt het verste weg van de steun. Ben benieuwd naar je ervaringen THEMBA. Vooral of hij ook ‘klappert’ als je over een slechte klinkerweg rijd. Dat deed de orginele ook als een gek.
Vind wel dat de knoppen onder het scherm iets meer feedback hadden mogen hebben.
In het begin voelde ik de zgn. klikjes ook niet zo goed van de knoppen rechts en onder het scherm. Maar ik heb de roam nu alweer zo’n 2 maanden ( ) en nu begin ik langzaam duidelijkere ‘klikjes’ te voelen. Nieuwigheid zullen we maar zeggen denk ik.
Precies... heb dezelfde ervaringen als SQUEEZER tot nu toe. Ook datmet die knoppen dus. Ben tevreden voor op dit moment en gebruik ook de GRATIS gekregen K-Edge.
Ben wel benieuwd wat er in toekomstige sw-updates zal zitten. Iemand daar misschien een idee van? Whatsapp meldingen staat bjj mij wel hoog op het lijstje nl.
Ben wel benieuwd wat er in toekomstige sw-updates zal zitten. Iemand daar misschien een idee van? Whatsapp meldingen staat bjj mij wel hoog op het lijstje nl.
Ik was zelf best tevreden over het gratis sensor pakket ter compensatie voor de vertraging. Ik heb zelfs 2 sets gekregen omdat DPD te langzaam leverde, mocht ze allebei houden. Toch weer vrienden en zus blij kunnen maken met cadans en snelheidssensorsSqueeZer schreef: ↑06 jul 2019 18:45 Ziet er mij nog altijd dezelfde mount uit dus mogelijk wel een betere kwaliteitscontrole of zwaarder gebouwd (dus ook zwaarder). Ik zie bvb. verschil in de opvulgraten die gebruikt is dus wss. meer materiaal, ik maak wel even een foto van de oude mount ter vergelijking.
Ik ben blij dat ik een van de eerste wahoo's had waardoor ik de gratis extra K-Edge mount ontving
Knoppen waren idd. een minpunt in het begin tov. de duidelijkere (oudere) Elemnt maar na een paar keer gebruiken ging dit al veel minder stroef tot zelfs aangenaam nu.
En neen nog altijd geen water zien staan in de knoppen.