Ik ben toch wel benieuwd welk serieus punt Menco dan heeft volgens jou Carel ?
Iedereen staat vrij voor z'n eigen mening/acties op basis van richtlijnen en de overheid.
Maar voor wie zou ik een voorbeeldfunctie hebben en welk voorbeeld zou ik dan moeten geven ?
En wat er op de ntfu website staat mogen ze ook wel eens aanpassen. Daar zeggen ze 'Fietsen doe je solo' check dat doe ik en stukje verder: 'Wil je tóch samen op pad, bijvoorbeeld met je partner of fietsvriend? Dat kan, maar laat de groep uit niet meer dan 2 personen bestaan.' Ik dacht dat met een fietsvriend juist niet de bedoeling was ?
Punt die ze noemen doe rustig aan, hoe gek het ook klinkt dat heb ik gedaan.
Tuurlijk heb ik dag op de fiets gezeten maar ik heb mij nergens compleet leeg gereden, zou vandaag prima nog zo'n rit kunnen maken. Ik lees nergens dat je maximaal 10km mag fietsen oid ?
En wat betreft mensen in het wiel, ik rij gewoon solo en ja soms hang je even kort achter iemand op paar meter afstand voordat je er voorbij kan.
En tijdens rit van gisteren ook klein stukje 'samen' met iemand gereden, hing aantal meter achter hem dus weinig windvoordeel helaas.
En omgekeerd zat hij daarna stukje achter mij.
Maar volgens mij gaat dit offtopic en hoort dit thuis in ander topic over trainen in deze tijd van corona