Het grote Tour 2010 Topic!
-
- Forum-lid HC
Ik ga maar naar een andere sport kijken, kunnen ze eens een verschil makenen, gaan die lamzakken wachten.
Het ergste is nu heeft iedereen weer krediet bij andere ploegen opgebouwd en nu gaan ze zich nog meer onderling helpen en op elkaar wachten.
Het ergste is nu heeft iedereen weer krediet bij andere ploegen opgebouwd en nu gaan ze zich nog meer onderling helpen en op elkaar wachten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik was al een voorkeur aan het ontwikkelen voor de Giro, zeker na de fantastische editie dit jaar, maar nu is het duidelijk.
Le Tour et mort, vive le Giro!!!
Wat worden we met z'n allen hier genaaid zeg. Bah, bah, bah!!!
Le Tour et mort, vive le Giro!!!
Wat worden we met z'n allen hier genaaid zeg. Bah, bah, bah!!!
Less is bore
Korrel schreef:Ik weet niet hoeveel man Rabo in die eerste groep heeft, maar waarom geven ze geen gas ?!
Omdat ze niet durven. Ongelooflijk slap dit!
- de zwarten
- Forum-lid HC
mrcoffee schreef:Mooi cadeautje aan Chavanel van Fabian.
???
Fabian wacht gewoon op zijn kopmannen voor het eindklassement... Er waren er wel enkele andere die gewoon hadden moeten doorrijden (bvb. Rogers dacht ik gezien te hebben in de groep Cancellara toen het nog uiteen lag).
Jammer ook dat de regie enkel aandacht heeft voor Chavanel (en hem met de moto af en toe vanop de zijkant uit de wind zet), en niet eens naar Montfort kijkt (toch de man van de regio). Het weze Chavanel wel gegund hoor!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
de zwarten schreef:mrcoffee schreef:Mooi cadeautje aan Chavanel van Fabian.
???
Fabian wacht gewoon op zijn kopmannen voor het eindklassement... Er waren er wel enkele andere die gewoon hadden moeten doorrijden (bvb. Rogers dacht ik gezien te hebben in de groep Cancellara toen het nog uiteen lag).
Jammer ook dat de regie enkel aandacht heeft voor Chavanel (en hem met de moto af en toe vanop de zijkant uit de wind zet), en niet eens naar Montfort kijkt (toch de man van de regio).
Ja en morgen gaat er echt niet gewacht worden op wie dan ook.
Cancellara wacht inderdaad op de Schleckjes maar legt wel gelijk het hele peloton plat op de een of andere manier.
Laffe hap van de rest... Het is koers en geen wedstrijd mattentaartbakken!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
C. Zaballa schreef:Als Gesink/Menchov straks ergens een minuutje te kort komt zal hij nog wel eens achter zijn oren krabben.
O, maar dat zal spoedig gaan gebeuren. Komende week zal Menchov ergens achter een valpartij raken (zoals iedere Tour) en de rest zal echt niet wachten.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- de zwarten
- Forum-lid HC
owowow. Die aankomst. Daar zal nog veel over gepraat worden vanavond! Ik weet niet hoe ze dat gaan regelen met de puntentrui. En de voorsprong van Chavanel...
Het is wel duidelijk dat Cancellara de patron is.
En dat veel renners nog nooit de Stockeu hebben afgedaald...? Anders hadden ze in de beklimming van de Stockeu misschien al wat koers gemaakt. Met een peloton dalen op nat wegdek is vragen om problemen...
Het is wel duidelijk dat Cancellara de patron is.
En dat veel renners nog nooit de Stockeu hebben afgedaald...? Anders hadden ze in de beklimming van de Stockeu misschien al wat koers gemaakt. Met een peloton dalen op nat wegdek is vragen om problemen...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®