Garmin Edge 540/840
Dat is tijdens de rit.
Bij de 1030+ in de betreffende activiteiten profiel-fiets kiezen.Bij waarschuwingen en of voeding/hydratatie.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Nogmaals, het gaat om NA de rit.
Havana bedoeld volgens mij het ritverslag wat je krijgt na afloop. Naast verbruikte calorieen en vocht staan daarin bijvoorbeeld ook zaken als duur van de rit, afstand, snelheid, klim gegevens, vermogensgegevens, hoe vaak je geschakeld hebt en in het geval van de Solar: hoe veel zon er was in combinatie met gewonnen accuduur.
Ja je kan dat ook uitzetten, volgens mij kan je dat vinden bij alert settings.
Ik krijg het iig niet tijdens en na de rit.
Als je trouwens die navigatie balk uit hebt staan komt die soms toch nog terug. (volgens mij als je in/uitzoomt, dan verdwijnen soms ook de datavelden op kaartscherm)
Ik krijg het iig niet tijdens en na de rit.
Als je trouwens die navigatie balk uit hebt staan komt die soms toch nog terug. (volgens mij als je in/uitzoomt, dan verdwijnen soms ook de datavelden op kaartscherm)
Ik heb ook gemerkt dat aanwijzingen gewoon terugkomen als je ze uit hebt staan indien je de GPX via de app hebt geladen.
Sync je via Strava krijg je die niet.
Sync je via Strava krijg je die niet.
Gevonden. Zit onder instellingen > my stats > performance notifications
Wel fijn dat deze handige tips voor de ..30 series nu in het ..40 topic staan
Werkt op beide. Ik heb zelf ook een 40.
Nice, ik had die instelling wel gevonden maar ik had niet door dat het van toepassing was op dat specifieke scherm, ik dacht dat dat zou zijn voor de meldingen die je inderdaad soms tijdens de rit krijgt.
Laatst gewijzigd door Kluus op 05 sep 2023 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.