Vandaag gefietst in 2010?
-
- Forum-lid
Vandaag heerlijk fietsweer! 55km, rondje Vierhouten- Nunspeet. Voorspellingen voor morgen lijken ook niet heel slecht dus wie weet..
Vandaag gefietst vanuit Oosterhout over de Moerdijkbrug en terug via Zevenbergen. Helemaal gaar gefietst door de harde wind, gesloopt door de elementen! Morgen maar de beschutting van het bos opzoeken in Dorst.
fietst, maar loopt harder
[quote="steeple71"]Vandaag gefietst vanuit Oosterhout over de Moerdijkbrug en terug via Zevenbergen. Helemaal gaar gefietst door de harde wind, gesloopt door de elementen! Morgen maar de beschutting van het bos opzoeken in Dorst.[/quote]
En weer terug over de Moerdijkbrug of over Willemstad (Haringvlietbrug) terug?
En weer terug over de Moerdijkbrug of over Willemstad (Haringvlietbrug) terug?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Rondje Rotterdam - Gorinchem - Groot Ammers - Kinderdijk - Rotterdam.
Goed voor 95 kilometer. Prima weer ondanks een kleine bui, wind viel heel erg mee, had meer tegenstand verwacht op de lekdijk.
Had wel ijskoude poten van het regenwater.
Goed voor 95 kilometer. Prima weer ondanks een kleine bui, wind viel heel erg mee, had meer tegenstand verwacht op de lekdijk.
Had wel ijskoude poten van het regenwater.
Koga Team Edition
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vanmorgen voor het eerst dit najaar/winterseizoen met mijn pekelbak op pad geweest. De Racefiets staat op de Tacx, geen zin om tot de assen in de bagger te gaan met de Scalpel en dan is mijn "pekelbak" ideaal om op de weg te rijden.
Voorzien van spatborden (ziet er niet uit) vanmorgen een stukje van 60 km over de weg gedaan, alleen beetje vergist in temperatuur. Dus met koude voeten thuis. Verder op zich genieten en na afloop even vlot met 8 bar lucht langs te ketting/tandwielen, beetje spray en klaar.
[img=http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/ ... li%2Fik%3D]
Voorzien van spatborden (ziet er niet uit) vanmorgen een stukje van 60 km over de weg gedaan, alleen beetje vergist in temperatuur. Dus met koude voeten thuis. Verder op zich genieten en na afloop even vlot met 8 bar lucht langs te ketting/tandwielen, beetje spray en klaar.
[img=http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/ ... li%2Fik%3D]
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Merino-sokken verdwenen in de was....
En nu had ik me toch een koude voeten.
Na zo'n 75 km met een bui.
Bakel-Gemert-Elsendorp-Boxmeer-Venray-Deurne.
En nu had ik me toch een koude voeten.
Na zo'n 75 km met een bui.
Bakel-Gemert-Elsendorp-Boxmeer-Venray-Deurne.
-
- Forum-lid
Lekker fietsweertje op de veluwe vandaag! Rondje Apeldoorn gedaan, wel wat meer wind als gisteren trouwens..
Vadaag om 9u op de fiets gestapt samen met .Jeroen.
Eerst richting Lochem, en toen naar de holterberg, voor mij de eerste keer, maar voor Jeroen bekend terein.
Daarna over Aalten terug naar huis, goed voor zo'n 150km
Eerst richting Lochem, en toen naar de holterberg, voor mij de eerste keer, maar voor Jeroen bekend terein.
Daarna over Aalten terug naar huis, goed voor zo'n 150km
Specialized Tarmac Elite Compact
[quote="JuulH"]Vadaag om 9u op de fiets gestapt samen met .Jeroen.
Daarna over Aalten terug naar huis, goed voor zo'n 150km [/quote]
Prima weer, halverwege de winterhandschoenen uitgetrokken en nog even lekker met blote handjes gefietst.
Helaas m'n cameratje vergeten, dus een telefoon-fototje.
Daarna over Aalten terug naar huis, goed voor zo'n 150km [/quote]
Prima weer, halverwege de winterhandschoenen uitgetrokken en nog even lekker met blote handjes gefietst.
Helaas m'n cameratje vergeten, dus een telefoon-fototje.