Raad de G.E.
Inderdaad Bolsward. Op de foto de start- en finishlocatie van de 11-steden fietstocht. In de straat in het midden van de foto ten zuiden van de kerk is de start. Op de open plek bovenin de foto staat elk jaar de finishtent. De laan ten westen ervan is de finishstraat.
De beurt is aan Puffdaddy...
De beurt is aan Puffdaddy...
-
- Forum-lid
Hebben we deze niet al een keer gehad? Komt me zo bekend voor...
Vanavond eens kijken
Vanavond eens kijken
Rue Thier de Nonceveux Remouchamps....
Tja...
Tja...
Helemaal goed, het is de veelal onbekende tegenhanger van de vaak geroemde en vervloekte Redoute.
Deze "fijne" klim ligt aan de andere kant van Remouchamps.
Stukje 26 % en dat over een niet al te goed wegdek, zeker bij regenachtig weer.
Je kunt het best tussen de kiezels door fietsen.
Dit was de laatste keer dat ik nog eens af moest stappen (omdat mijn voorwiel gewoon weg slipte en de lucht in wou).
Wij noemen deze klim altijd Thier de Nondeju.
Een paar maanden daarna wel mooi revanche genomen op deze ploert.
Hier een link met wat informatie (met dank aan de Kuitenbijters): http://www.kuitenbijters.com/index.php/ ... r-le-thier" onclick="window.open(this.href);return false;
wido de beurt is aan jou.
.
Deze "fijne" klim ligt aan de andere kant van Remouchamps.
Stukje 26 % en dat over een niet al te goed wegdek, zeker bij regenachtig weer.
Je kunt het best tussen de kiezels door fietsen.
Dit was de laatste keer dat ik nog eens af moest stappen (omdat mijn voorwiel gewoon weg slipte en de lucht in wou).
Wij noemen deze klim altijd Thier de Nondeju.
Een paar maanden daarna wel mooi revanche genomen op deze ploert.
Hier een link met wat informatie (met dank aan de Kuitenbijters): http://www.kuitenbijters.com/index.php/ ... r-le-thier" onclick="window.open(this.href);return false;
wido de beurt is aan jou.
.
Bikers are not alone
Na het weggevertje van puffdaddy, nu maar weer eens eentje om je tanden op stuk te bijten (hoop ik... ).
Een wielerwedstrijd is hier waarschijnlijk nog nooit geweest, de kwaliteit, lees resolutie, van GE is niet geweldig en je kunt op deze top met euro's betalen...
Drie aanwijzingen om mee te beginnen, makkie toch ??
Een wielerwedstrijd is hier waarschijnlijk nog nooit geweest, de kwaliteit, lees resolutie, van GE is niet geweldig en je kunt op deze top met euro's betalen...
Drie aanwijzingen om mee te beginnen, makkie toch ??
Jazeker, meer dan dat zelfs.......Helaas is de resolutie niet best, maar op de top staat bebouwing
Hier nog een detailfoto van het complex op de top:
Hier nog een detailfoto van het complex op de top:
Laten we de vaart er in houden.
Hint nummer vier: bekende wedstrijden waren hier niet , maar "De renner" was hier........
en nummer vijf: hij schreef er zelfs een boekje over......
en nummer zes, jullie hebben toch niets anders te doen nu KBK afgelast is..: hint 4 heeft een essentiële verandering ondergaan
nu moet het toch echt lukken......
Tim schreef het boekje, Joost maakte de tekeningen.......
Hint nummer vier: bekende wedstrijden waren hier niet , maar "De renner" was hier........
en nummer vijf: hij schreef er zelfs een boekje over......
en nummer zes, jullie hebben toch niets anders te doen nu KBK afgelast is..: hint 4 heeft een essentiële verandering ondergaan
nu moet het toch echt lukken......
Tim schreef het boekje, Joost maakte de tekeningen.......