iemand al de Garmin edge 705??
-
- Forum-lid
Hoe hebben jullie het magneetje op de crank bevestigd (trapfrequentie)? Het lijkt me dat als je hem vastzet met een ty-rap dat je crank dan beschadigd.
-
- Forum-lid HC
Mooiste oplossing http://forum.fiets.nl/topic.asp?COMMAND ... 130#449339
Zelf inmiddels ook. Te bestellen http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... 0bae27215b
Zelf inmiddels ook. Te bestellen http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... 0bae27215b
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Thanks!! Goede tip, meteen maar twee magneetjes besteld.
Hebben jullie de candanssensor wel gewoon met ty-raps vast zitten of is daar ook een geniale oplossing voor ?
Hebben jullie de candanssensor wel gewoon met ty-raps vast zitten of is daar ook een geniale oplossing voor ?
-
- Forum-lid HC
[quote="gaisdergerman"]Thanks!! Goede tip, meteen maar twee magneetjes besteld.
Hebben jullie de candanssensor wel gewoon met ty-raps vast zitten of is daar ook een geniale oplossing voor ?[/quote]
Ti-rap.
Hebben jullie de candanssensor wel gewoon met ty-raps vast zitten of is daar ook een geniale oplossing voor ?[/quote]
Ti-rap.
[quote="Livio Livius"][quote="gaisdergerman"]Thanks!! Goede tip, meteen maar twee magneetjes besteld.
Ti-rap.[/quote]
Ik ken vele benamingen voor dit nylon bandje maar deze ben ik nog nooit tegen gekomen.
Ti-rap.[/quote]
Ik ken vele benamingen voor dit nylon bandje maar deze ben ik nog nooit tegen gekomen.
-
- Forum-lid
Doet de garmin 705 het ook met de ant+ soft hartslagband van suunto?
Kan op de site van garmin geen direct mailadres vinden, anders moet ik voor 1 vraagje een mygarmin account aanmaken...
Kan op de site van garmin geen direct mailadres vinden, anders moet ik voor 1 vraagje een mygarmin account aanmaken...
je fietst wat...
-
- Forum-lid HC
[quote="p@home"]Het antwoord is nee als je het mij vraagt.
Zo verdienen ze nog wat centen aan je hé.
[/quote]
Fout, zowel Garmin als Suunto gebruiken ANT techniek.
Zo verdienen ze nog wat centen aan je hé.
[/quote]
Fout, zowel Garmin als Suunto gebruiken ANT techniek.
Via Ride With GPS een route aangemaakt. Klik op de link en je zult die zin. Nu is die route amper 9 km lang maar telt die wel al een 30 tal trackpoints (de edge is beperkt tot 100) . Als ik nu echter een langere route uistippel kom ik snel boven de 100 stuks. Hoe kan ik deze route/track dan uploaden naar mijn GPS en toch begeleid worden?
Ook kun je exporteren naar GPX Route, GPX Track. Wat is het verschil? Ene met begeleiding andere gewone lijn op het scherm?
Groetjes
Peter
Ook kun je exporteren naar GPX Route, GPX Track. Wat is het verschil? Ene met begeleiding andere gewone lijn op het scherm?
Groetjes
Peter
-
- Forum-lid
Ik weet inderdaad dat ze beide ant gebruiken, daarom heb ik dat ook genoemd in de vraag.
De techniek is het zelfde alleen weet ik niet zeker of ze wel met elkaar "praten", iemand ervaring?
De techniek is het zelfde alleen weet ik niet zeker of ze wel met elkaar "praten", iemand ervaring?
je fietst wat...