Trek
-
- Forum-lid
Heb toch een korting van 15 % kunnen bemachtigen ... dan valt het nog mee
- rielplayer
- Forum-lid
Twee weken was toch iets te positief ingeschat door de verkoper. Fiets staat nu gepland voor levering week 47. Dan nog maar even wachten.rielplayer schreef:Ik ben van het weekend tot de Trek-rijders toegetreden. Nou ja, ik moet de fiets nog krijgen maar de aanbetaling is voldaan.
Trek Domane 5.2 2014 model. Met een twee weken zou deze beschikbaar zijn.
Volgens mij is dat pearl carbon een kleur die ik laatst in heb zien staan bij een fm. Lak is net niet dekkend, waardoor je nog een beetje het carbon kunt zien en het glinsterde nog zoals een metallic lak.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
- Jaap Telder
- Forum-lid
Mooie fiets, maar deze verdient wel een andere nieuwe groep zonder "waslijnen".
@Jaap Telder. Tja heb je een klein puntje ...... Maar deze ice grey bevalt mij nog zo goed; de shifters "zitten" heerlijk ...... Daarnaast moet je natuurlijk ook nog geld hebben voor een nieuwe groep.
Dit frame heb ik van Trek gekregen na een garantie claim
Dit frame heb ik van Trek gekregen na een garantie claim
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
@skimons Nog beter...... En ik vind dit al zo goed ...... Maar ja ik fiets dan ook al 30 jaar. Nog begonnen met de frictieloze commandeurs op mijn schuine buis .....
En mijn Champion Mondial frame van Gazelle met Reynolds 531 buizen. Is dit toch wel fijner. Frame heb ik nog steeds trouwens. Hangt aan de muur in de gang.
En mijn Champion Mondial frame van Gazelle met Reynolds 531 buizen. Is dit toch wel fijner. Frame heb ik nog steeds trouwens. Hangt aan de muur in de gang.
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Allez