Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 04 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 04 Februari 2006
quote: ...heeft tevens ook een goede bril aangeschaft had eerst min 6.7 en nu , uiteraard op mijn advies plus 8 mist ie opzeker geen brugpeilers meer!!!...
Met als gevolg dat z´n airbags in de hens vliege met +8 (in `t zonnetje).
T´is wel een harde ja onze Cor1
Wat heet !! Cor1 is de Bikkel van de week , zo dit is de 2100ste van mij dus Panschpieng ff een virueel biertje! Proost!!!!
...! Wat je toch al niet te lezen krijgt als je na een avondje hard werken weer eens inlogd.......! Jullie zijn echt ongeloofelijk....
Trouwens we zijn hier toch allemaal Bikkels....of niet dan...
Nog gefietst vandaag?
Ik kom net terug van mijn trainingsrondje, (Vught-St Michielsgestel, Maaskantje, Middelrode, Berlicum,Rosmalen, Empel, Den Bosch en Vught)
Zie ik daar een man continue met zijn fiets tegen een viaduct knallen.....ik denk "dat is Cor01" hahaha.
ff serieus. het was vanmorgen niet zo druk met fietsen....waar zou dat toch aan liggen
greetz Janus Mannimo
Zie ik daar een man continue met zijn fiets tegen een viaduct knallen.....ik denk "dat is Cor01" hahaha.
ff serieus. het was vanmorgen niet zo druk met fietsen....waar zou dat toch aan liggen
greetz Janus Mannimo
ik fiets ook
ik gok dat het aan het kl*te weer ligt
heb vanmorgend ook 60 km's gefietst en was toch redelijk nat.
heb vanmorgend ook 60 km's gefietst en was toch redelijk nat.
Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 05 Februari 2006
greetz Janus Mannimo
Ik zat in het bos, Nijmegen/Groesbeek. Daar was het druk genoeg. Heen met een busje gegaan, terug naar huis gefietst. Zeiknat geregend, en op de weg dan ook niemand tegen gekomen.
greetz Janus Mannimo
Ik zat in het bos, Nijmegen/Groesbeek. Daar was het druk genoeg. Heen met een busje gegaan, terug naar huis gefietst. Zeiknat geregend, en op de weg dan ook niemand tegen gekomen.
Hoi,
Vanmorgen naar buiten gekeken, he droog!, mooi. Zelfs het wegdek was bij ons nog droog. Dus fietsen maar. Maar om 8:45 de eerste mot druppels. Om 9:00 mot-hagel . Toch zijn we met met de TC doorgereden en een rondje van 71,3 KM gemaakt met een geiddelde van 28,3 KM/U. Gelukkig werdt het na een 15 minuten droog en hebben we onderweg niet veel nattigheid gehad op een paar kleine mot-buien na .
wat we gereden hebben: Oss - Heesch - Schayk - zeeland - Odiliapeel - gemert - Boekel - Uden - Vorstenbosh - Vinkel - Gefen - Oss.
Laatse 15 minuten begon het regenen maar verder lekker getoerd.
Greetz,
Eric
Vanmorgen naar buiten gekeken, he droog!, mooi. Zelfs het wegdek was bij ons nog droog. Dus fietsen maar. Maar om 8:45 de eerste mot druppels. Om 9:00 mot-hagel . Toch zijn we met met de TC doorgereden en een rondje van 71,3 KM gemaakt met een geiddelde van 28,3 KM/U. Gelukkig werdt het na een 15 minuten droog en hebben we onderweg niet veel nattigheid gehad op een paar kleine mot-buien na .
wat we gereden hebben: Oss - Heesch - Schayk - zeeland - Odiliapeel - gemert - Boekel - Uden - Vorstenbosh - Vinkel - Gefen - Oss.
Laatse 15 minuten begon het regenen maar verder lekker getoerd.
Greetz,
Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----