Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

ottie
Forum-lid

Gebruikersavatar ottie 06 feb 2006 08:43

Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 31 Januari 2006

@Ottie: Je hebt groot gelijk hoor, als je er maar op kunt fietsen en veel kilometers op kunt maken. Ps. Hij lijkt mij goed genoeg om dit jaar de 200 km van "heimwee naar Nijmegen" te rijden....

Hé die kende ik niet. Zal hem zeker op de agenda zetten. Zag op de site van de organisatie overigens dat dit jaar de 150 km de langste afstand is. Maar das ook genoeg.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

coulthard
Forum-lid

coulthard 06 feb 2006 22:50

om maar weer eens iets van me te laten horen. Mijn nieuwe speeltje:
Canondale Six13ultegraMavic Ksyrium SL wielen met fortezza'sFSA carbon CranckFSA stuur, zadelpen (carbon)Fizik Arione zadel
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

casran
Forum-lid HC

casran 06 feb 2006 22:56

Still alive, coulthard!
Werkelijk een prachtige fiets heb je daar. Heel mooi, alles past perfect.
Welke bidonhouders zijn dat?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 06 feb 2006 23:22

Mooie fiets Coulthard. Is zeker de nieuwe teamfiets voor 2006?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ottie
Forum-lid

Gebruikersavatar ottie 06 feb 2006 23:45

Vet coole bike man! Wat een mooie combi frame en wielen, alles klopt!
Kwijl....
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

cor01
Forum-lid

cor01 07 feb 2006 00:23

Quoten: Origineel geplaatst door ottie op 06 Februari 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 31 Januari 2006

@Ottie: Je hebt groot gelijk hoor, als je er maar op kunt fietsen en veel kilometers op kunt maken. Ps. Hij lijkt mij goed genoeg om dit jaar de 200 km van "heimwee naar Nijmegen" te rijden....

Hé die kende ik niet. Zal hem zeker op de agenda zetten. Zag op de site van de organisatie overigens dat dit jaar de 150 km de langste afstand is. Maar das ook genoeg.

Wens je alvast veel fietsplezier 21 mei...! Ik kan die dag helaas niet...
@Coulthard: Te gek dat nieuwe speeltje van je..! Silver Arrow..?
"Afstappen is geen optie"

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 07 feb 2006 00:56

Heel mooi koersijzer Coulthard, ziet er strak uit! Is je zitpositie erg verandert t.o.v. je oude TCR Aero?

Aparte bidonhouders inderdaad, kan niet zeggen dat ik ze echt mooi vind, maar wellicht werken ze goed.

Welke FSA cranks zijn dat trouwens? Niet elke FSA carbon crank is bepaald stijf, wat dat betreft zou een HTII Ultegra of Dura-Ace crank beter zijn voor jouw krachten, maar dit staat wel heel mooi natuurlijk.

coulthard
Forum-lid

coulthard 07 feb 2006 09:35

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 06 Februari 2006

Heel mooi koersijzer Coulthard, ziet er strak uit! Is je zitpositie erg verandert t.o.v. je oude TCR Aero?Aparte bidonhouders inderdaad, kan niet zeggen dat ik ze echt mooi vind, maar wellicht werken ze goed.Welke FSA cranks zijn dat trouwens? Niet elke FSA carbon crank is bepaald stijf, wat dat betreft zou een HTII Ultegra of Dura-Ace crank beter zijn voor jouw krachten, maar dit staat wel heel mooi natuurlijk.

1. Houding 10x beter. Zit niet meer zo opgekropt. Kan het echt merken.
2. Ja idd. aparte bidonhouder. Maar oersterk en behoorlijk licht. Welke merk, ik heb geen idee. Zag ze hangen en vond ze wel leuk, bovendien zeer goedkoop
Zoals je kan zien zijn ze ook al gebruikt . Fiets poetsen is niet mijn beste vakgebied.
3. Ja ik hoorde ook al niet veel goede dingen over FSA. Maar volgens Canonnondale moest het geen probleem opleveren...........Zelf zie ik er ook liever dure ace op. al is het maar om het mooie buitenblad. Beetje koersen winnen, dan kan het er wellicht uit...
@Cor1 Silver Arrow..? een aansprekende naam. Maar volgens mij klinkt six13 al flitsend genoeg.Maar jij refereert naar de giant aero, die ik ''TT black monster'' heb genoemd. Zeg nou zelf aero klinkt gewoon niet...... 
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

fast4ward
Forum-lid

fast4ward 07 feb 2006 14:09

Hier de nieuwe fiets voor mijn pa, die boft toch maar hè met zo'n bob de bouwer als zoon.
Alles is nieuw (afgezien van de velgen), zelfs het frame want dat is best wel een oud modelletje.
http://photo.pinkbike.com/photo/730/pbpic730216.jpg

En een mooi compact crankje

http://photo.pinkbike.com/photo/730/pbpic730217.jpg
Ik ben zelf ook zeer tevreden over de kleuren die zijn gekozen...van banden, stuurlint, zadel en de velgen idem.

Fietsje moet ook nog wel gewogen worden :-)
M@zzel

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 07 feb 2006 15:07

@ Coulthard, prachtige fiets. Dat alu kleurige i.c.m. carbon is tijdloos.
Als je, met jouw krachten, een ander crankstel overweegt zou ik op zoek gaan naar een Cannondale SI.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

Plaats reactie