Garmin Edge 1000
Dan stel ik de volgende vraag terug: Waarom zo omslachtig als ik gewoon de kaartbestanden simpel in Windows verkenner kan verplaatsen en daarmee het interne geheugen zo goed als leeg is?
op nieuw een probleem met connect. Als ik de rapporten wil zien en vorderingsoverzicht krijg ik een foutmelding al 2 dagen. Wie heeft er ook last van?
vandaag een update van express gedaan maar geen verschil.
Probleem opgelost na bellen gramin. Webbrowser geschiedenis wissen en het werkt weer
vandaag een update van express gedaan maar geen verschil.
Probleem opgelost na bellen gramin. Webbrowser geschiedenis wissen en het werkt weer
Laatst gewijzigd door Gera op 08 sep 2017 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb geen probleem met mijn toestel en is al 500uur gebruikt volgens mijn Strava.
Laden doe ik elke week en heb nog gemiddeld +/-20% batterij over, ik zit ongeveer 12u/week op de fiets.
- Bt en wifi: uit
- HS sensor van garmin
- Helderheid op auto
- Navigeren gebruik ik zelden, enkel op onbekend terrein.
Na elke rit even mijn bluetooth aanzetten synchroniseren met de gsm en meteen uitzetten.
Ik heb wel willen merken dat de bluetooth en wifi veel van de batterij eist. Volgens mij zijn er hier te veel gebruikers die hun edge 1000 te vroeg opladen.
Laden doe ik elke week en heb nog gemiddeld +/-20% batterij over, ik zit ongeveer 12u/week op de fiets.
- Bt en wifi: uit
- HS sensor van garmin
- Helderheid op auto
- Navigeren gebruik ik zelden, enkel op onbekend terrein.
Na elke rit even mijn bluetooth aanzetten synchroniseren met de gsm en meteen uitzetten.
Ik heb wel willen merken dat de bluetooth en wifi veel van de batterij eist. Volgens mij zijn er hier te veel gebruikers die hun edge 1000 te vroeg opladen.
Vandaag batterij nog eens getest. Deze eerst 100% laten opladen, en een tijd langer laten opladen dan normaal.
Rit van 110km, 3u40, kaarten uit, wifi uit, bluetooth uit, navigatie uit. Snelheid, cadans, hartslag en Radar sensoren aan. Bij thuiskomst nog 44% over.
Rit van 110km, 3u40, kaarten uit, wifi uit, bluetooth uit, navigatie uit. Snelheid, cadans, hartslag en Radar sensoren aan. Bij thuiskomst nog 44% over.
Vind ik een vrij hoog batterijverbruik.
Ik zat met dezelfde instellingen op 10-12% per uur.
Wifi kun je aanlaten, maakt niks uit want wordt automatisch uitgezet zodra je afbolt.
Glonass wel uit staan?
Ik zat met dezelfde instellingen op 10-12% per uur.
Wifi kun je aanlaten, maakt niks uit want wordt automatisch uitgezet zodra je afbolt.
Glonass wel uit staan?
Glonass staat uit. Mijn 1ste Edge had niet dit hoge verbruik. De 2de en de 3de (beiden refurbished) jammer genoeg wel.
Laad je 'm op met een 1 Amp lader of een 2.1 ?
Eentje van 1 Amp is in principe beter voor de batterij.