Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

bruco
Forum-lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 25 mar 2005 15:26

bruco 07 nov 2010 17:49

Gisteren even een masterclassje gegeven. ;)

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 07 nov 2010 18:01

Ik heb vandaag in 127km/4:45 uur een ook mooi rondje gemaakt, Deventer-Heerde-Wapenveld-Wezep-Kampen-Zwolle-Heino-Raalte-Nijverdal(Holterberg)-Holten-Deventer.

En wat een mooi fietsweer, droog, zonnig en met een herfstachtig windje. De winterkleding moest wel aan toen ik vanochtend om half 11 vertrok maar dat geeft niet. Ik heb liever dit dan iets warmer en regen.
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

raassie
Forum-lid
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 07 nov 2010 18:08

Net nog even de rode mbt route in Groesbeek gereden, is redelijk in de buurt, maar was er nog niet geweest. Lag er redelijk modderig bij, dus mijn net opgeknapte fietsje kraakte weer behoorlijk de laaste km's. Soms wel even goed zoeken naar de juiste route.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

Gebruikersavatar
bull
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:38

Gebruikersavatar bull 07 nov 2010 18:24

Net terug van 75 km met o.a. rondje ringvaart....Pfff, wat was het fris zeg.
Nog nooit zo weinig medewielrenners op dit rondje gezien.

Lekker rustig d1 ritje...Nu weer langzaam uitbouwen.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 07 nov 2010 21:09

Vanmiddag met forummer eelcoz een stuk meegereden voor een rondje door Drenthe vanuit Zuidlaren .

De keienstrook voor Exloo was ons toch echt te glad vanwege mos en de hoeveel bladeren.

Omdat de batterij van Eelco op was, hierbij mijn deel van de route.



Afbeelding



Volgens mij de mooiste dag van deze natte week.

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 07 nov 2010 21:18

[quote=".Jeroen."]...Helaas m'n cameratje vergeten, dus een telefoon-fototje.
Afbeelding[/quote]
Maar toch weer en schitterende foto (sterke compositie!)... (zeker een dure telefoon;)?).
60 x Ventoux

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 07 nov 2010 21:31

[quote="Le Grimpeur"]
Maar toch weer en schitterende foto (sterke compositie!)... (zeker een dure telefoon;)?).
[/quote]

Thanks! Mwah, in vergelijking tot die verwende blagen van tegenwoordig valt die van mij nog wel mee.
Ik begin je met zon overgoten rit verslagen wel te missen hoor :)

marcelb
Forum-lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 sep 2007 22:35
Locatie: Deurne

marcelb 07 nov 2010 21:34

Vandaag met de cyclocrossfiets meegefietst met de MTB-ers van onze club. mooi rondje van 56 km door het hart van onze mooie Peel. Perfect weer, niet te koud en met een waterig zonnetje op zijn tijd.
Real men wear blûk!!! Marcel

erwinb
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 sep 2009 16:05
Locatie: Zutphen

erwinb 07 nov 2010 21:35

Vandaag de Gorsselse Heideveldtocht gereden, prachtige route over de heide en over (zeer) modderige bospaadjes. Elke keer verbaas ik me weer hoeveel mooie paadjes en wegen ik niet ken rond mijn geboortegrond :).

eelcoz

eelcoz 07 nov 2010 21:43

@Walter G: Leuk rondje gereden inderdaad. Jammer van de kasseistroken, maar die pakken we een andere keer wel weer eens. Uiteindelijk had ik denk ik zo'n 120 km op de teller (die het dus niet meer deed). Ik was flink kapot het laatste stuk en had zelfs nog een klein hongerklopje. Bij het binnenrijden van Groningen (toen moest ik nog 8 km aangezien ik precies aan de andere kant van de stad woon) dacht ik nog dat het wel zou lukken, maar de laatste 2 a 3 km zag ik echt scheel. Ik was helemaal slap en kwam nauwelijks nog vooruit. M'n lichaam schreeuwde echt om eten en ik was erg blij dat ik thuis was. Dat had niet veel langer moeten duren want dan was ik echt van m'n fiets gedonderd.

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 07 nov 2010 22:25

[quote="Marcelb"]Vandaag met de cyclocrossfiets meegefietst met de MTB-ers van onze club. mooi rondje van 56 km door het hart van onze mooie Peel. Perfect weer, niet te koud en met een waterig zonnetje op zijn tijd.[/quote]

En ik ben (lekker laf) gewoon op de weg blijven fietsen met drie andere leden van onze club. Na afloop wel even koffie gedronken met mijn licht bemodderde clubgenoten. Ik heb je daar niet gezien?

Gebruikersavatar
csgman
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 11 dec 2008 18:18

Gebruikersavatar csgman 07 nov 2010 22:40

[quote="Robbebopper"][quote="Marcelb"]Vandaag met de cyclocrossfiets meegefietst met de MTB-ers van onze club. mooi rondje van 56 km door het hart van onze mooie Peel. Perfect weer, niet te koud en met een waterig zonnetje op zijn tijd.[/quote]

En ik ben (lekker laf) gewoon op de weg blijven fietsen met drie andere leden van onze club. Na afloop wel even koffie gedronken met mijn licht bemodderde clubgenoten. Ik heb je daar niet gezien?[/quote]

Ik heb ook op de weg gefietst, maar ik was te laat (eerder lui) om mee te doen.
Trouwens zo droog was het niet, in Gemert heb ik een regen bui gehad, handig een winterfiets :D

Plaats reactie