Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Wilier

jantjuh
Forum-lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 13 mei 2011 14:34

jantjuh 21 nov 2013 11:51

UHC is een Amerikaanse Pro-Continentaal ploeg, dus die rijden weinig aan deze kant van de grote plas. Er rijden wel regelmatig Nederlanders bij.
Giant TCR Advanced 1 LTD / Empella Bonfire / no-name TT

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 16 dec 2013 22:54

Omdat het hier zo stil is, een "Micro" Izoard XP.

Gespot op FB, deze staat in Taiwan in een winkel ;)

Afbeelding

Wilier is redelijk vertegenwoordigd in Azie, zie er veel foto's van voorbij komen.

Gebruikersavatar
Monza36
Forum-lid
Berichten: 321
Lid geworden op: 11 dec 2013 08:45

Gebruikersavatar Monza36 19 dec 2013 12:28

afgelopen Oktober toch maar de mat blauwe WIlier Cento1 Air gekocht... volledig Ultegra met Mavic Cosmic velgen... fiets werkelijk als een mes in de wind... wel 1 grote klankkast Je merkt dat de fiets vooral 1 ding wil. Hard rechtdoor en niet teveel zijdelings bewegen. Heb nog wel een plasma stuur op laten zetten waarbij werkelijk iedere trilling wordt doorgegeven aan de berijder... ideale fiets....
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness

olleranip
Forum-lid
Berichten: 416
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 19 dec 2013 13:24

Monza36 schreef:Hard rechtdoor en niet teveel zijdelings bewegen. Heb nog wel een plasma stuur op laten zetten waarbij werkelijk iedere trilling wordt doorgegeven aan de berijder... ideale fiets....
Klinkt mij niet in de oren als ideaal.....

Gebruikersavatar
Stuntman Mike
Forum-lid
Berichten: 862
Lid geworden op: 06 jun 2013 21:04

Gebruikersavatar Stuntman Mike 21 dec 2013 21:53

Monza36 schreef:afgelopen Oktober toch maar de mat blauwe WIlier Cento1 Air gekocht... volledig Ultegra met Mavic Cosmic velgen... fiets werkelijk als een mes in de wind... wel 1 grote klankkast Je merkt dat de fiets vooral 1 ding wil. Hard rechtdoor en niet teveel zijdelings bewegen. Heb nog wel een plasma stuur op laten zetten waarbij werkelijk iedere trilling wordt doorgegeven aan de berijder... ideale fiets....
Dit is hetzelfde als dat je zegt dat je een playmate hebt als vriendin en dan vervolgens ons niet laat meegenieten! Foto's aub!!! En zorg ervoor dat de fotopolitie niet hoeft in te grijpen... :mrgreen:

helspie1
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 dec 2013 16:27

helspie1 22 dec 2013 17:34

Stuntman Mike schreef:
Monza36 schreef:afgelopen Oktober toch maar de mat blauwe WIlier Cento1 Air gekocht... volledig Ultegra met Mavic Cosmic velgen... fiets werkelijk als een mes in de wind... wel 1 grote klankkast Je merkt dat de fiets vooral 1 ding wil. Hard rechtdoor en niet teveel zijdelings bewegen. Heb nog wel een plasma stuur op laten zetten waarbij werkelijk iedere trilling wordt doorgegeven aan de berijder... ideale fiets....
Dit is hetzelfde als dat je zegt dat je een playmate hebt als vriendin en dan vervolgens ons niet laat meegenieten! Foto's aub!!! En zorg ervoor dat de fotopolitie niet hoeft in te grijpen... :mrgreen:
Ben hier ook wel eens benieuwd naar. Heb ook interesse in deze kleurstelling...
hoop in Januari te beslissen in Kortrijk... :D

Gebruikersavatar
Monza36
Forum-lid
Berichten: 321
Lid geworden op: 11 dec 2013 08:45

Gebruikersavatar Monza36 24 dec 2013 12:35

Stuntman Mike schreef:
Monza36 schreef:afgelopen Oktober toch maar de mat blauwe WIlier Cento1 Air gekocht... volledig Ultegra met Mavic Cosmic velgen... fiets werkelijk als een mes in de wind... wel 1 grote klankkast Je merkt dat de fiets vooral 1 ding wil. Hard rechtdoor en niet teveel zijdelings bewegen. Heb nog wel een plasma stuur op laten zetten waarbij werkelijk iedere trilling wordt doorgegeven aan de berijder... ideale fiets....
Dit is hetzelfde als dat je zegt dat je een playmate hebt als vriendin en dan vervolgens ons niet laat meegenieten! Foto's aub!!! En zorg ervoor dat de fotopolitie niet hoeft in te grijpen... :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding


zijn foto's nog wel uit de winkel... nog niet echte actie foto's gemaakt... zit wel een plasma stuurtje op en onlangs nog een WH9000-C24 wielset aangeschaft...
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness

Gebruikersavatar
Stuntman Mike
Forum-lid
Berichten: 862
Lid geworden op: 06 jun 2013 21:04

Gebruikersavatar Stuntman Mike 24 dec 2013 13:07

Nu al prachtig! Ben benieuwd naar de mooie foto's binnenkort. Wel een flinke framemaat?

Gebruikersavatar
Monza36
Forum-lid
Berichten: 321
Lid geworden op: 11 dec 2013 08:45

Gebruikersavatar Monza36 24 dec 2013 15:47

57,5 (L).. normaal voor wedstrijden een 55,5 maar ik kom altijd in de knel met de bovenbuis.. wordt mijn stuurpen te lang... bovendien drukt de rug altijd zo... ik fiets nu nog voor mijn plezier.... vroeger veel gekoerst met alle pijn vandien...
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness

peter1981
Forum-lid
Berichten: 3135
Lid geworden op: 27 feb 2010 00:39
Locatie: Heerlen

peter1981 24 dec 2013 15:51

opzich prachtige fietsen hoor ik moet alleen nog even wennen aan de achterkant van de nieuwe Wilier Cento modellen en moet zeggen dat ik de oude vormgeving eigenlijk iets mooier vond
Maar misschien is dat gewoon allemaal even wennen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

Gebruikersavatar
Monza36
Forum-lid
Berichten: 321
Lid geworden op: 11 dec 2013 08:45

Gebruikersavatar Monza36 24 dec 2013 16:48

Eens... maar verandering van spijs doet eten... je krijgt wel veel commentaar (over het algemeen positief). Bovendien fietst het heerlijk... standaard 19mm banden.. DA C24 met 23mm banden opgezet...
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness

agentcrabtree
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 10 jan 2011 02:15

agentcrabtree 29 dec 2013 23:24

Sven046 schreef:Ik heb sinds kort nieuwe wielen voor mijn fiets
Afbeelding

:D
De wielen staan heel mooi in je fiets. Ik heb in september precies dezelfde set gekocht voor mijn Bianchi. De gele accenten heb ik aangepast naar celeste groen, wat naar mijn persoonlijke smaak de wielen nog mooier maakt.

Plaats reactie