Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Dat zullen 100 zware km's geweest zijn...
maar ik heb even bij zijn andere advertenties gekeken en hij heeft denk ik gewoon een verkeerde foto gepost.
maar ik heb even bij zijn andere advertenties gekeken en hij heeft denk ik gewoon een verkeerde foto gepost.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro
Nou de grepen staan er vooral apart op om het zo maar te zeggen
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
-
- Forum-lid
Wow... daar moet je wel echt van houden om zoiets te rijden.... 1 voordeel je haalt je fiets uit lettelijk 100den
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
Schijnt van Maarten van Rossem geweest te zijn...
Mooi?
smaken verschillen, er klopt m.i. geen fluit van als je dit lillike ding ziet:
- een uitsparing in de staande buis voor het achterwiel, maar die sluit niet aan en er zit onnodig veel ruimte tussen buis en wiel
- het balhoofd met de overgang van onderste buis / bovenste buis vind ik ronduit lelijk
- de schuine buis sluit bij lange na niet aan op de horizontale buis
- en het lelijkste van al; het kleurenschema, brrr......
maar ze zijn wel vernieuwend? waarmee dan op dit moment? jaren geleden wel ja, m.i. is men blijven steken en bovenal hou ik niet Amerikaanse meuk . . .
smaken verschillen, er klopt m.i. geen fluit van als je dit lillike ding ziet:
- een uitsparing in de staande buis voor het achterwiel, maar die sluit niet aan en er zit onnodig veel ruimte tussen buis en wiel
- het balhoofd met de overgang van onderste buis / bovenste buis vind ik ronduit lelijk
- de schuine buis sluit bij lange na niet aan op de horizontale buis
- en het lelijkste van al; het kleurenschema, brrr......
maar ze zijn wel vernieuwend? waarmee dan op dit moment? jaren geleden wel ja, m.i. is men blijven steken en bovenal hou ik niet Amerikaanse meuk . . .