Cube
Zaterdag even wezen kijken naar de nieuwe Cube Agree C:62.
Ik moet toegeven, als Pinarello fan, dat het een mooie fiets is met strakke lijnen.
Vooral de combinatie van een iets comfortabele geometrie en aero vormen spreekt me erg aan.
Helaas was alleen het eerste model van de disc range te bewonderen.
Op de site zag ik vervolgens de SLT Disc uitvoering...dit is echt de bom maar helaas buiten het budget zegt de boekhouder
Heeft iemand al de race Disc versie gekocht en ontvangen ?
Ik zou graag een paar real life foto's willen zien.
Ik moet toegeven, als Pinarello fan, dat het een mooie fiets is met strakke lijnen.
Vooral de combinatie van een iets comfortabele geometrie en aero vormen spreekt me erg aan.
Helaas was alleen het eerste model van de disc range te bewonderen.
Op de site zag ik vervolgens de SLT Disc uitvoering...dit is echt de bom maar helaas buiten het budget zegt de boekhouder
Heeft iemand al de race Disc versie gekocht en ontvangen ?
Ik zou graag een paar real life foto's willen zien.
Om Te Leren Opstaan, Moet Je Eerst Gevallen Zijn
Tip: andere boekhoudergoromo schreef:Zaterdag even wezen kijken naar de nieuwe Cube Agree C:62.
Ik moet toegeven, als Pinarello fan, dat het een mooie fiets is met strakke lijnen.
Vooral de combinatie van een iets comfortabele geometrie en aero vormen spreekt me erg aan.
Helaas was alleen het eerste model van de disc range te bewonderen.
Op de site zag ik vervolgens de SLT Disc uitvoering...dit is echt de bom maar helaas buiten het budget zegt de boekhouder
Heeft iemand al de race Disc versie gekocht en ontvangen ?
Ik zou graag een paar real life foto's willen zien.
Fraaie fiets, qua gewicht alleen wel erg zwaarTL@ schreef:
Foto van iemand van Wielertoerist.be:
http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... &start=230
Cube Agree GTC SL - 2014
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Van 7.7kg (SLT met Dura Ace) tot 8.5kg (105 versie) valt toch best mee vind ik. (maakt voor mij toch niet, mijn 90kg zullen zwaarder doorwegen dan de fiets)
Momenteel is dit nog de enige fiets op mijn lijstje om in september ergens te bestellen (de105 versie, de DI2-groep van mijn huidige komt hier dan op)
Er is niet anders op de markt wat een aero look heeft met schijfremmen en steekassen (misschien die van Thompson nog maar die is 700€ duurder)
Momenteel is dit nog de enige fiets op mijn lijstje om in september ergens te bestellen (de105 versie, de DI2-groep van mijn huidige komt hier dan op)
Er is niet anders op de markt wat een aero look heeft met schijfremmen en steekassen (misschien die van Thompson nog maar die is 700€ duurder)
Het is inderdaad wel een mooie fiets, alleen vind ik het gewicht ook wel issue.
Weet er iemand wat het gewicht van het kale frame is? (kan het nergens vinden) Als het in de componenten zit kan je die in verloop van tijd wel vervangen.
Weet er iemand wat het gewicht van het kale frame is? (kan het nergens vinden) Als het in de componenten zit kan je die in verloop van tijd wel vervangen.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13678
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Het gewicht is aan de hoge kant door de schijven + 0,5kg.
Daarnaast zou ik graag een nagewogen gewicht willen zien.
Jammer dat ze hem niet in C68 maken, want dat zijn momenteel een van de lichste en ook stijfste frames op de markt.
Jammer dat cube een beetje lijkt weg te zakken, de neiuwe agree is echt mooi en voor de niet wedstrijdrijders helemaal bij. Nette steekassen, schijfremmen en met DA9000 niets eens heel duur met de mooi fulcrum 4 carbon wielen en het "audi rs4 special grey" mooi bike.
Hier op het forum ook weinig jus meer in dit topic, jammer........
Vorig jaar september een elite slt getest en eerlijk is eerlijk, die is echt fijner dan mijn Cannodale F29, stijver, directer en vooral stabieler en met 9.4 kilo behoorlijk licht in een 21" met pedalen!
Daarnaast zou ik graag een nagewogen gewicht willen zien.
Jammer dat ze hem niet in C68 maken, want dat zijn momenteel een van de lichste en ook stijfste frames op de markt.
Jammer dat cube een beetje lijkt weg te zakken, de neiuwe agree is echt mooi en voor de niet wedstrijdrijders helemaal bij. Nette steekassen, schijfremmen en met DA9000 niets eens heel duur met de mooi fulcrum 4 carbon wielen en het "audi rs4 special grey" mooi bike.
Hier op het forum ook weinig jus meer in dit topic, jammer........
Vorig jaar september een elite slt getest en eerlijk is eerlijk, die is echt fijner dan mijn Cannodale F29, stijver, directer en vooral stabieler en met 9.4 kilo behoorlijk licht in een 21" met pedalen!
Ik doe ook mijn best om het Cube Topic nieuw leven in te blazen; ik heb namelijk de Cube Agree C:62 Pro op het oog:wasbeer2006 schreef:Het gewicht is aan de hoge kant door de schijven + 0,5kg.
Daarnaast zou ik graag een nagewogen gewicht willen zien.
Jammer dat ze hem niet in C68 maken, want dat zijn momenteel een van de lichste en ook stijfste frames op de markt.
Jammer dat cube een beetje lijkt weg te zakken, de neiuwe agree is echt mooi en voor de niet wedstrijdrijders helemaal bij. Nette steekassen, schijfremmen en met DA9000 niets eens heel duur met de mooi fulcrum 4 carbon wielen en het "audi rs4 special grey" mooi bike.
Hier op het forum ook weinig jus meer in dit topic, jammer........
Vorig jaar september een elite slt getest en eerlijk is eerlijk, die is echt fijner dan mijn Cannodale F29, stijver, directer en vooral stabieler en met 9.4 kilo behoorlijk licht in een 21" met pedalen!
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=78806
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13678
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Ik zag het ja!, net gereageerd.