Pagina 162 van 745
Reactie Sharkman 1
Geplaatst: 22 jul 2008 11:23
door tourpretendent
Als je vindt dat de beste man een off day had bij dit design, dan ben ik benieuwd wat je vindt van de Valverde replica.
Deze is gemaakt nadat de beste man drie weken geplaagd werd door nachtmerries.
Speciaal detail: "king of Spain" nabij de balhoofd buis, is des nederlands!!!
Ik vind de decalls passen bij de fiets, ze lijken de extreme vormen te accentueren.
Geplaatst: 22 jul 2008 12:53
door osensei
de witte schreef:valt wel mee zene dat wit stuurlint en zadel, had dat gedacht ook in het begin maar wil niks anders meer!! alsik men fiets kuis ff sponje erover met ontvetter en proper...
Wit stuurlint van Fizik, wordt niet vies (retro en kurk wel) en na t fietsen even afnemen.
Kies verder de Neutrons, die zijn zo elegant, de Eurussen vind ik "wat te massaal", maar ja, dat is natuurlijk eenieders eigen smaak en overweging.
Overigens, de fiets is wél héél érg mooi hoor.
Geplaatst: 29 jul 2008 14:45
door bakkerke
mijn pinarello f4:13
spec's
frame:pinarello f4:13
groep:campa chorus
wielen:reynolds dvt46/mavic ksyrium es
stuur(pen):pro plt
zadel:selle italia flite
zadelpen:most carbon
pedalen:look keo
drinkbushouders:bontrager carbon
ps:het blauw van de reynolds wielen is intussen verwijderd.
Geplaatst: 29 jul 2008 15:21
door lucnoa
bakkerke schreef:mijn pinarello f4:13
spec's
frame:pinarello f4:13
groep:campa chorus
wielen:reynolds dvt46/mavic ksyrium es
stuur(pen):pro plt
zadel:selle italia flite
zadelpen:most carbon
pedalen:look keo
drinkbushouders:bontrager carbon
ps:het blauw van de reynolds wielen is intussen verwijderd.
Prachtige fiets !!! Veel succes er mee .
Persoonlijk vind ik hem met die mavics mooier (minder druk) .
Maar die carbon wielen zullen wel beter fietsen denk ik .
Dat blauw in de wielen is bij mij een beetje storend , misschien stickers eraf en voor een eigen ontwerp gaan .
Geplaatst: 29 jul 2008 18:04
door altereques
De foto's van de 2009 modellen waren al gepost; hieronder de berichtgeving voor de Belgische dealers.
+++++++++++++++++
Hierbij willen wij U alvast een overzichtje geven van de nieuwigheden in het PINARELLO 2009 programma. De FP1 en FP2 blijven in het programma ongewijzigd als ‘instapmodellen’. Beide frames veranderen dus niet, maar krijgen wel nieuwe kleuren. Deze 2 modellen zijn ook voor 2009 alleen beschikbaar als complete fiets afgemonteerd met SHIMANO groepen. De FP1 met SORA 10s. groep en de FP2 met SHIMANO 105 groep. Binnenkort laten wij U weten of er voor deze modellen ook montages met CAMPAGNOLO groepen zullen komen.
Nieuw in het programma wordt de FP3. De vorm van dit full carbon frame is gebaseerd op de PINARELLO PRINCE, maar vervaardigt van 30HM12K carbon. Ook de FP3 is alleen als complete fiets verkrijgbaar met CAMPAGNOLO CENTAUR CARBON en met SHIMANO ULTEGRA SL groepen. De FP5 vervangt voor 2009 de F4:13, welke dus uit het programma zal verdwijnen.
Het carbon frame van de FP5 blijft ongewijzigd, maar krijgt dan wel weer nieuwe kleuren. De FP5 zal eerst weer beschikbaar zijn als complete fiets, gemonteerd met CAMPAGNOLO CENTAUR CARBON en SHIMANO ULTEGRA SL groepen. Ook zal de FP5 weer in KIT te krijgen zijn. Na de F4:13 gaat ook de PARIS CARBON verdwijnen en vervangen worden door de nieuwe FP6. De vorm van dit frame blijft hetzelfde als de PARIS, maar dan van een andere carbonsoort (30HM3K). De FP6 gaat als frameset beschikbaar zijn.
Het paradepaardje in het 2009 programma blijft uiteraard het PRINCE CARBON frame. Naast de hoofdkleuren van 2008 komen er maar liefst 8 nieuwe standaardkleuren bij. Ook komt hier de nu al bekende speciale rood/gele ‘ALEJANDRO VALVERDE’ kleur bij. Daarnaast kan via het ‘MY WAY’ systeem ook voor gepersonaliseerde kleurcombinaties worden gekozen. De PRINCE zal beschikbaar zijn als frameset, maar kan ook weer met specifieke en/of exclusieve onderdelen vanuit Italië als complete fiets geleverd worden. Verder blijft ook de DOGMA FPX in het programma. Dit exclusieve magnesium frame blijft ongewijzigd, en heeft als voordeel dat het volledig op maat kan worden gemaakt.
Verdere informatie en prijslijsten zult U zeer spoedig ontvangen.
Geplaatst: 29 jul 2008 19:24
door lucnoa
Alter Eques schreef:De foto's van de 2009 modellen waren al gepost; hieronder de berichtgeving voor de Belgische dealers.
+++++++++++++++++
Hierbij willen wij U alvast een overzichtje geven van de nieuwigheden in het PINARELLO 2009 programma. De FP1 en FP2 blijven in het programma ongewijzigd als instapmodellen. Beide frames veranderen dus niet, maar krijgen wel nieuwe kleuren. Deze 2 modellen zijn ook voor 2009 alleen beschikbaar als complete fiets afgemonteerd met SHIMANO groepen. De FP1 met SORA 10s. groep en de FP2 met SHIMANO 105 groep. Binnenkort laten wij U weten of er voor deze modellen ook montages met CAMPAGNOLO groepen zullen komen.
Nieuw in het programma wordt de FP3. De vorm van dit full carbon frame is gebaseerd op de PINARELLO PRINCE, maar vervaardigt van 30HM12K carbon. Ook de FP3 is alleen als complete fiets verkrijgbaar met CAMPAGNOLO CENTAUR CARBON en met SHIMANO ULTEGRA SL groepen. De FP5 vervangt voor 2009 de F4:13, welke dus uit het programma zal verdwijnen.
Het carbon frame van de FP5 blijft ongewijzigd, maar krijgt dan wel weer nieuwe kleuren. De FP5 zal eerst weer beschikbaar zijn als complete fiets, gemonteerd met CAMPAGNOLO CENTAUR CARBON en SHIMANO ULTEGRA SL groepen. Ook zal de FP5 weer in KIT te krijgen zijn. Na de F4:13 gaat ook de PARIS CARBON verdwijnen en vervangen worden door de nieuwe FP6. De vorm van dit frame blijft hetzelfde als de PARIS, maar dan van een andere carbonsoort (30HM3K). De FP6 gaat als frameset beschikbaar zijn.
Het paradepaardje in het 2009 programma blijft uiteraard het PRINCE CARBON frame. Naast de hoofdkleuren van 2008 komen er maar liefst 8 nieuwe standaardkleuren bij. Ook komt hier de nu al bekende speciale rood/gele ALEJANDRO VALVERDE kleur bij. Daarnaast kan via het MY WAY systeem ook voor gepersonaliseerde kleurcombinaties worden gekozen. De PRINCE zal beschikbaar zijn als frameset, maar kan ook weer met specifieke en/of exclusieve onderdelen vanuit Italië als complete fiets geleverd worden. Verder blijft ook de DOGMA FPX in het programma. Dit exclusieve magnesium frame blijft ongewijzigd, en heeft als voordeel dat het volledig op maat kan worden gemaakt.
Verdere informatie en prijslijsten zult U zeer spoedig ontvangen.
De FP3 en de FP5 zouden dan toch uit hetzelfde carbon gemaakt worden ?
Geplaatst: 01 aug 2008 00:44
door tourpretendent
bakkerke schreef:mijn pinarello f4:13
spec's
frame:pinarello f4:13
groep:campa chorus
wielen:reynolds dvt46/mavic ksyrium es
stuur(pen):pro plt
zadel:selle italia flite
zadelpen:most carbon
pedalen:look keo
drinkbushouders:bontrager carbon
ps:het blauw van de reynolds wielen is intussen verwijderd.
Hele mooie fiets!
Ook ik vind de Mavics erg goed staan onder deze machine!
Geplaatst: 01 aug 2008 00:50
door maurice
Alter Eques schreef:De foto's van de 2009 modellen waren al gepost; hieronder de berichtgeving voor de Belgische dealers.
+++++++++++++++++
Verdere informatie en prijslijsten zult U zeer spoedig ontvangen.
Mochten jullie prijzen zien, posten!
Nieuwe wielen
Geplaatst: 02 aug 2008 00:22
door rene
Eindelijk mn droomwielen aan kunnen schaffen , zie de foto's
Geen ringetjes nodig , genoeg ruimte tussen de flenzen en de vork.
Morgen even de tubes ( Veloflex Servizio Corsa ) lijmen en dan knallen maar.
Geplaatst: 02 aug 2008 10:37
door rank
Zeer mooie fiets! Er zit schijnbaar nogal wat marge in de vorken onderling, want bij mijn Paris zijn wel ringetjes nodig tussen naaf en vork. Campa is toch wel erg mooi bij deze fiets, ik heb zelf Shimano gekozen maar vind de Record groep toch wel uitstekend bij de fiets passen.
Oh ja, misschien overbodig maar toch: Bij de tubes lijmen zeker stukje tape/o-ringetje tussen ventiel en ventielgat plaatsen. Anders kun je een zeer irritant tikgeluid krijgen. Veel plezier met rijden!
Geplaatst: 02 aug 2008 11:21
door peteri200
dat ziet er schitterend uit zeg. super gewoon.
ik ben er zelf ook sterk over aan het nadenken om deze aan te schaffen maarja, wielertoerist en tubes pfff ik weet het nog niet.