vanmorgen met de atb op de weg geraced.
Het was idd niet zo heel druk het laatste 1/2 uur begon het te miezeren maar toch bijna 55km gefietst in 2:10.
Heijen-Oefelt-St Agatha-Cuyk-Vianen(Kuukse Hei......... he Big Rosa)-Beers-Linden-Escharen-Langeboom-Mill-St Hubert-Haps-Oefelt- Gennep -Heijen.
Nog gefietst vandaag?
Ik had de wekker (voor mijn doen) vroeg gezet om nog te kunnen (duur)trainen voordat ik moet studeren........toen ik naar buiten keek regende me 't toch net iets te hard......Koude maakt me niet uit maar icm wind en nattigheid.......dan is de lol er toch snel af?!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
ik had eik een tocht door de drunense duinen gepland maar toen ik wou aant fietsen begon het te regen. Toen dacht ik bij me eige goed dan wacht ik ekkes, maar toen kreeg ik steeds minder zin en ben uit eindelijk niet gegaan en dat komt niet vaak voor. Regen tijdens het fietsen oke da kan nog, maar niet in het regen beginnen met fietsen want dan ben en blijf je nat en je wordt zo met dit weer nooit warm.
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
-
- Forum-lid
vandaag na wat weken in de de sneeuw, eindelijk weer op de fiets. ik mis allleen het mooie weer hier!!!
een 50 km , en ik zag er alleen uit als veldrijder!!
een 50 km , en ik zag er alleen uit als veldrijder!!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Ik heb vandaag met 10 andere van de club de toertocht in Liessel gereden , van huis af en wer naar huis , 61 km op de teller en 22,6 km/u gemiddeld. Tidens de tocht ging het ook goed , ik kon redelijk doorkachelen , de ondergrond was ook nog redelijk hard . Tijdens de tocht zat ik op een gegeven moment achteraan een groep van een man of 15 , enkele minuten later lag ik aan kop , pijlen lezen en volgen is voor sommige toch moeilijk en voor anderen is volgen gemakkelijk maar soms ook stom , ja soms wijkt men af van de vaste route en dat kun je dus aan pijlen zien , ze waren fel oranje en toch zijn er dan mensen die ze niet zien. Jammer dat 1 persoon van de groep toch nog een val maakte en de pijnlijke plekken van enkele maanden weer voelde opkomen, hij is vanaf de plek des onheil maar rechtstreeks nar huis gefietst. Iemand anders had last van zijn rug , hij werd ingehaald door een andere clublid en die dacht dat hij naar huis zou rijden , maar wat verbaasde ons op de pauzeplaats , het lid kwam toch aanrijden , hij had alleen een WC bezocht en daar wat achtergelaten . Hij heeft de tocht toch in een goed tempo uit kunnen rijden.
Volgende week op naar Volkel.
Volgende week op naar Volkel.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Nadat mijn vroege dienst erop zat. En de hoofdpijn na mijn avontuur van gisteren was gezakt.. op de racer gesprongen. Samen met een collega een rustig rondje van 46 km gefietst (Den Bosch,Rosmalen Heesch,Oss,Rosmalen Berlicum,Middelrode,Schijndel,Berlicum). Het weer was inderdaad niet al te best. Mist en motregen hebben ons de hele tijd vergezeld. Wij kwamen ook al geen andere racers tegen. Vanochtend op weg naar mijn werk alleen 1 ATB' er..!
Valt me overigens wel op dat er vooral veel "Brabo's" door weer en wind op pad gaan...
Valt me overigens wel op dat er vooral veel "Brabo's" door weer en wind op pad gaan...
"Afstappen is geen optie"
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 05 Februari 2006
Ik heb vandaag met 10 andere van de club de toertocht in Liessel gereden , van huis af en wer naar huis , 61 km op de teller en 22,6 km/u gemiddeld. Tidens de tocht ging het ook goed , ik kon redelijk doorkachelen , de ondergrond was ook nog redelijk hard . Tijdens de tocht zat ik op een gegeven moment achteraan een groep van een man of 15 , enkele minuten later lag ik aan kop , pijlen lezen en volgen is voor sommige toch moeilijk en voor anderen is volgen gemakkelijk maar soms ook stom , ja soms wijkt men af van de vaste route en dat kun je dus aan pijlen zien , ze waren fel oranje en toch zijn er dan mensen die ze niet zien. Jammer dat 1 persoon van de groep toch nog een val maakte en de pijnlijke plekken van enkele maanden weer voelde opkomen, hij is vanaf de plek des onheil maar rechtstreeks nar huis gefietst. Iemand anders had last van zijn rug , hij werd ingehaald door een andere clublid en die dacht dat hij naar huis zou rijden , maar wat verbaasde ons op de pauzeplaats , het lid kwam toch aanrijden , hij had alleen een WC bezocht en daar wat achtergelaten . Hij heeft de tocht toch in een goed tempo uit kunnen rijden.Volgende week op naar Volkel.
die wou ik ook gaan fietsenis dat een mooie tocht ???
Ik heb vandaag met 10 andere van de club de toertocht in Liessel gereden , van huis af en wer naar huis , 61 km op de teller en 22,6 km/u gemiddeld. Tidens de tocht ging het ook goed , ik kon redelijk doorkachelen , de ondergrond was ook nog redelijk hard . Tijdens de tocht zat ik op een gegeven moment achteraan een groep van een man of 15 , enkele minuten later lag ik aan kop , pijlen lezen en volgen is voor sommige toch moeilijk en voor anderen is volgen gemakkelijk maar soms ook stom , ja soms wijkt men af van de vaste route en dat kun je dus aan pijlen zien , ze waren fel oranje en toch zijn er dan mensen die ze niet zien. Jammer dat 1 persoon van de groep toch nog een val maakte en de pijnlijke plekken van enkele maanden weer voelde opkomen, hij is vanaf de plek des onheil maar rechtstreeks nar huis gefietst. Iemand anders had last van zijn rug , hij werd ingehaald door een andere clublid en die dacht dat hij naar huis zou rijden , maar wat verbaasde ons op de pauzeplaats , het lid kwam toch aanrijden , hij had alleen een WC bezocht en daar wat achtergelaten . Hij heeft de tocht toch in een goed tempo uit kunnen rijden.Volgende week op naar Volkel.
die wou ik ook gaan fietsenis dat een mooie tocht ???
pijn is een emotie<br>
Gisteren vanuit Amsterdam over de pont naar Purmerend. Vandaar langs het Noord-Hollands kanaal richting Alkmaar. Intentie was om dan via Bergen weer naar Amsterdam te fietsen. Echter we zijn voor Alkmaar al richting de pont van Buitenhuizen naar Amsterdam gegaan. Alleen bij Purmerend wat regen. Toch een rit om wat vaker te doen! Gereden 66,7 km
Vandaag Rondje Haarlemmermeer. Wat een kl*te weer!Toch nog 66,4 km gereden vandaag.
Vandaag Rondje Haarlemmermeer. Wat een kl*te weer!Toch nog 66,4 km gereden vandaag.
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 05 Februari 2006
Volgende week op naar Volkel.Quote: Origineel geplaatst door cascarsi op 05 Februari 2006
die wou ik ook gaan fietsen
is dat een mooie tocht ???
Ik zal vanmiddag eens in mijn geheugen gaan graven !!
Volgende week op naar Volkel.Quote: Origineel geplaatst door cascarsi op 05 Februari 2006
die wou ik ook gaan fietsen
is dat een mooie tocht ???
Ik zal vanmiddag eens in mijn geheugen gaan graven !!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.