hier mijn fietse op een duidelijke foto
op de mountainbike komt nog een xt voor derrieur(of hoe je het ook schrijft)en op de wielrenfiets zit ik er over na tedenken om een nieuwe frame zetten.
foto van je fiets
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 07 Februari 2006
He Cascarsi, zit jij ook op de mountainbike.nl forum, ik sinds kort maar vind het een beetje wennen daar op die site , apart volk en nou niet bepaald het gevoel dat je welkom bent ,maw er zitten er een hoop tussen die beginnen gelijk te kraken te kreunen en te steunen als je bijvoorbeeld zegt waar je je bike gekocht heb. Ze staan gelijk met een oordeel klaar, blijf daar in ieder geval niet lang hangen, nee geef mij maar het vertrouwde forum.
jah ik zit er ook op maar ik schrijf er nooit iets.
het is er lang nietzo interesant en gezellig als hier
He Cascarsi, zit jij ook op de mountainbike.nl forum, ik sinds kort maar vind het een beetje wennen daar op die site , apart volk en nou niet bepaald het gevoel dat je welkom bent ,maw er zitten er een hoop tussen die beginnen gelijk te kraken te kreunen en te steunen als je bijvoorbeeld zegt waar je je bike gekocht heb. Ze staan gelijk met een oordeel klaar, blijf daar in ieder geval niet lang hangen, nee geef mij maar het vertrouwde forum.
jah ik zit er ook op maar ik schrijf er nooit iets.
het is er lang nietzo interesant en gezellig als hier
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
@Coulthard: Nee, "Silver Arrow" was gewoon het eerste wat er in me opkwam toen ik je fiets zag staan. Wens je er veel plezier en succes mee..!
@Cascarsi: Leuk om te zien op wat voor fietsjes jij zoal de wegen en bossen hier in de omgeving onveilig maakt...
@Big Rosa: Trek je dat arrogante gedoe van die lui niet aan. Het is erg gemakkelijk om in de virtuele wereld een grote mond te hebben en andere de grond in te trappen. "De ware helden in onze maatschappij"
@Cascarsi: Leuk om te zien op wat voor fietsjes jij zoal de wegen en bossen hier in de omgeving onveilig maakt...
@Big Rosa: Trek je dat arrogante gedoe van die lui niet aan. Het is erg gemakkelijk om in de virtuele wereld een grote mond te hebben en andere de grond in te trappen. "De ware helden in onze maatschappij"
"Afstappen is geen optie"
-
- Forum-lid
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 08 Februari 2006
Sorry Ilfalco2004 ik zie niets.....!
@Big Rosa: Rare jongens die van dat ATB forum..! Net iets te vaak zonder helm over de kop geslagen denk ik...!
Sorry Ilfalco2004 ik zie niets.....!
@Big Rosa: Rare jongens die van dat ATB forum..! Net iets te vaak zonder helm over de kop geslagen denk ik...!
"Afstappen is geen optie"
-
- Forum-lid
ik word gek ik had het net gecontroleerd en nu is ie weer weg.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die