Cervélo
Ziet er goed uit! Lew-tjes doen het mooi in een Cervelo!
Is RED nu ook voor de gewone man te krijgen, of alleen nog maar voor een paar bijzondere?
Is RED nu ook voor de gewone man te krijgen, of alleen nog maar voor een paar bijzondere?
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat Red is nog niet te krijgen voor de gewone man, verwachting is dat dit medio dec a medio januari te krijgen is voor de consument. Even wachten dus. Het meeste wat je nu ziet
zijn prototypes. Vaak eigendom van Sram zelfs.
We hebben hier ook even een BeOne gehad met zo'n groep erop..
De wielen zijn inderdaad LEW..
De mannen die er alles van weten zullen wel lekker op de beurs hangen nu..
De wielen zijn inderdaad LEW..
De mannen die er alles van weten zullen wel lekker op de beurs hangen nu..
SpEric schreef:Dat Red is nog niet te krijgen voor de gewone man, verwachting is dat dit medio dec a medio januari te krijgen is voor de consument. Even wachten dus. Het meeste wat je nu ziet
Ik sprak de mensen van Sram vandaag en wellicht zullen de Red groepen voor het publiek in after market pas eind januari of begin februari komen! Ik probeer vroeger een groep te hebben... of ze kunnen het vergeten dat ik op Sram rijd.
@ Composite: wellicht wel... 'k zal het niet kunnen laten
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
@ SpEric,
Hebben die witte R3's die je net binnen gekregen hebt, ook die weggewerkte CSC tekst op de staande buis. Of is dat dus alleen maar zichtbaar op het demo model van Veltec?
Hebben die witte R3's die je net binnen gekregen hebt, ook die weggewerkte CSC tekst op de staande buis. Of is dat dus alleen maar zichtbaar op het demo model van Veltec?