Dit ga je volgens mij niet meteen merken, maar pas later na een paar laadbeurten. Als het al niet te laat is, natuurlijk.
Garmin Edge 1000
Ik zou 'm ook een paar keer helemaal leeg laten lopen, dus tot ie uitvalt. Dan in één ruk compleet opladen en minimaal een uurtje aan de lader laten hangen als ie 100% is.
Mag trouwens aannemen / hopen dat ze bij een refurb wel een nieuwe batterij plaatsen??
Mag trouwens aannemen / hopen dat ze bij een refurb wel een nieuwe batterij plaatsen??
Bij een GSM is dit niet het geval, bij Garmin misschien wel
-
- Forum-lid HC
Ik heb er twee ontvangen.
De behuizing is iig helemaal nieuw.
Ik merk geen verschil in accu werking.
Wat me wel verbaasd is dat het gewoon standard accu,s zijn en er in de Jaren geen accu,s met hogere capaciteit verschenen zijn. Zo,n accutjes is maar een 12 a 15 euro.
Op YouTube is het ea te vinden.
Ik laad wel altijd met lage stroom, dat scheelt zeker. Zo,n Klein redelijk fragile accutje met 2a volblaffen lijkt me niet goed. Bij mijn telefoon doe ik het ook niet indien het niet nodig is.
De behuizing is iig helemaal nieuw.
Ik merk geen verschil in accu werking.
Wat me wel verbaasd is dat het gewoon standard accu,s zijn en er in de Jaren geen accu,s met hogere capaciteit verschenen zijn. Zo,n accutjes is maar een 12 a 15 euro.
Op YouTube is het ea te vinden.
Ik laad wel altijd met lage stroom, dat scheelt zeker. Zo,n Klein redelijk fragile accutje met 2a volblaffen lijkt me niet goed. Bij mijn telefoon doe ik het ook niet indien het niet nodig is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb tegenwoordig geen bluetooth meer op mijn Edge 1000. Mijn telefoon herkent hem niet meer, terwijl alle andere BT connecties met de foon wel werken.
BT staat aan op de Edge, wat kan ik nog meer doen?
BT staat aan op de Edge, wat kan ik nog meer doen?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het lijkt wel windows: alle koppelingen verwijderen en alles opnieuw instellen lost het probleem op.
Zucht.......
Zucht.......
Less is bore
Probleem doet zich vaak voor bij updates van de edge en mijn iphone. En zoals je hebt geconstateerd is de oplossing; verbinding verwijderen en een nieuwe verbinding aanmaken.daniel1975 schreef: ↑23 sep 2017 19:52 Het lijkt wel windows: alle koppelingen verwijderen en alles opnieuw instellen lost het probleem op.
Zucht.......
o'7o
- daniel1975
- Forum-lid HC
Knullig, heb ik toch met een iphone update en de carkit ook niet als een van de twee wordt geupdated?
Less is bore
Eens. Ik had verwacht dat deze bug wel opgelost zou worden bij een update maar tot op heden keert hij regelmatig terug. Ik weet niet of het aan de combi edge/ios ligt of dat bij android of vergelijkbare inferieure besturingssystemen hetzelfde probleem oplevert
o'7o
-
- Forum-lid
Pfff, met het inferieure Android nog geen een keer last van gehad
- alliance_0
- Forum-lid
Fietscomputers en IOS gaan wel vaker niet lekker samen! Wahoo heeft ook problemen met Apple. Je zou haast denken dat het aan Apple ligt.