Lekker doorgereden met de mtb, route Pelt genomen, maar moest op tijd thuis zijn voor werk....ophetkantje schreef: ↑13 okt 2022 13:36 Shit en ik maar denken dat ik de nieuwe mannelijke Puck was, Lekker gefietst vanmorgen scottpch? Mooi clubje zag ik!
Het "nieuwe" Puck Moonen topic
-
- Forum-lid HC
De essentie van iets plaatsen in de media is het oproepen van een reactie. Je kunt niet eisen dat die reacties jou altijd welgevallig zijn.
Niet om het op te nemen voor die kansloze figuren die veel te ver gaan in hun reacties maar stront stinkt nu eenmaal. Spring je in de beerput dan word je daaraan blootgesteld. Ligt er iets van waarde in die beerput, dan kies je zelf of je erin springt of niet.
Kies je internet als jouw medium, dan krijg je de eikels er gratis bij (of je verdient er zelfs nog aan), zeker als je de social media kiest waar het snelle geld ligt.
Dat heeft niks met victim blaming te maken maar gewoon met de vrije keuze in welk milieu je wil vertoeven.
Niet om het op te nemen voor die kansloze figuren die veel te ver gaan in hun reacties maar stront stinkt nu eenmaal. Spring je in de beerput dan word je daaraan blootgesteld. Ligt er iets van waarde in die beerput, dan kies je zelf of je erin springt of niet.
Kies je internet als jouw medium, dan krijg je de eikels er gratis bij (of je verdient er zelfs nog aan), zeker als je de social media kiest waar het snelle geld ligt.
Dat heeft niks met victim blaming te maken maar gewoon met de vrije keuze in welk milieu je wil vertoeven.
Campagnolo Ultra Dork
Deels waar.
Maar dan kan je dit héél ver doortrekken.
Niet zeuren als je op de fiets aangereden wordt. Je weet dat het gevaarlijk is en dat chauffeurs geen oog hebben voor fietsers.
Als je de keuze maakt om te gaan fietsen, krijg je dat er bij.
Boutade uiteraard.
Maar dan kan je dit héél ver doortrekken.
Niet zeuren als je op de fiets aangereden wordt. Je weet dat het gevaarlijk is en dat chauffeurs geen oog hebben voor fietsers.
Als je de keuze maakt om te gaan fietsen, krijg je dat er bij.
Boutade uiteraard.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dank voor het goed onder woorden brengen wat ik eigenlijk bedoelde te zeggenErnie C. schreef: ↑14 okt 2022 07:36 De essentie van iets plaatsen in de media is het oproepen van een reactie. Je kunt niet eisen dat die reacties jou altijd welgevallig zijn.
Less is bore
Jordan Peterson over zebra's en leeuwen.
Tall poppy syndrome
Tall poppy syndrome
"niet zeuren, gewoon doorgaan"
Er wordt wel heel makkelijk gepraat over een ander. Als je alleen al heel gewoon winkelmedewerker bent dan krijg je al de ergste rottigheid over je heen. Sommige mensen kunnen daar redelijk zakelijk onder blijven, maar soms kan het je teveel worden. Klagen lijkt me dan menselijk.
Het plastic professionalisme van de VS hoeven we hier niet te importeren, mensen zijn geen robots, ze mogen best emoties hebben.
Zelf publiceer ik software op internet. Gratis en onder een vrije licentie. Alsnog krijg ik ellende over me heen. Ik reageer daarom ook nog enkel op support-vragen in een publieke discussie, dat houdt mensen nog een beetje redelijk.
En inderdaad, als je het extreem doortrekt dan kun je dus niets meer doen in dit leven. Ja, ergens een veilige kantoorbaan tussen enkele veilige collega's waar het altijd gezellig is.
Er wordt wel heel makkelijk gepraat over een ander. Als je alleen al heel gewoon winkelmedewerker bent dan krijg je al de ergste rottigheid over je heen. Sommige mensen kunnen daar redelijk zakelijk onder blijven, maar soms kan het je teveel worden. Klagen lijkt me dan menselijk.
Het plastic professionalisme van de VS hoeven we hier niet te importeren, mensen zijn geen robots, ze mogen best emoties hebben.
Zelf publiceer ik software op internet. Gratis en onder een vrije licentie. Alsnog krijg ik ellende over me heen. Ik reageer daarom ook nog enkel op support-vragen in een publieke discussie, dat houdt mensen nog een beetje redelijk.
En inderdaad, als je het extreem doortrekt dan kun je dus niets meer doen in dit leven. Ja, ergens een veilige kantoorbaan tussen enkele veilige collega's waar het altijd gezellig is.
- thestudent
- Forum-lid HC
Ah. Goed plan.
Laat ik een S works bestellen! En dan smeken om donaties! Want ja, dat er dan daadwerkelijk geld wordt afgeschreven had ik niet voorzien.
Laat ik een S works bestellen! En dan smeken om donaties! Want ja, dat er dan daadwerkelijk geld wordt afgeschreven had ik niet voorzien.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Deze is ook goed! daar zitten ook van die 360 filmpjes bij. Heel kanaal met MTB filmpjes alleen maar tetten.
Verbaasd me nog dat yt het er niet afgeknald heeft
Dan valt Puck erg mee
https://youtu.be/YfzraNk6l6o
Verbaasd me nog dat yt het er niet afgeknald heeft
Dan valt Puck erg mee
https://youtu.be/YfzraNk6l6o
thestudent schreef: ↑14 okt 2022 16:18 Ah. Goed plan.
Ofwel kan ze goed acteren ofwel is ze écht zo... (ik zoek een deftig woord) oer(oeroer)dom.
Ik vrees het laatste.
-
- Forum-lid HC
Jeugdsentiment!!i-mac schreef: ↑14 okt 2022 16:01 "slimme" influencer
https://www.hln.be/bizar/ik-wil-niet-we ... ~a8b941e0/