Niet alleen in het Groene Hart.Gastheerg schreef:Gister terug stond er in het Groene Hart echter wel een best windje
Het grote woon-werk topic
O.....ik dacht dat de wind deze kant op was gewaaid
-
- Forum-lid
Is het gelukt. Bij Zwolle was het in ieder geval zo mistig als de pest. Misschien 40 meter zicht...Wolfhound32 schreef:Mooie foto's mannen. Ik zal eens kijken of ik vanochtend ook een bijdrage kan leveren.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Nou, vooruit. Nog twee om deze week af te sluiten.
- Wolfhound32
- Forum-lid
@Fietsen?altijd,
Vanochtend inderdaad hier ook vertrokken met dichte mist, maar halverwege trok de boel toch nog net op tijd open.
Swifterringweg
Swifterringweg
IJsselmeerdijk met de Maxima centrale op de achtergrond
Vanochtend inderdaad hier ook vertrokken met dichte mist, maar halverwege trok de boel toch nog net op tijd open.
Swifterringweg
Swifterringweg
IJsselmeerdijk met de Maxima centrale op de achtergrond
- Forum-lid
Prachtig!
- Wolfhound32
- Forum-lid
Het is de afgelopen 2 weken dan ook geen straf geweest om naar het werk te rijden op de fiets. Vorige week 330 km woon-werk gereden, deze week 340. Hopelijk komt er nog zo'n weekje. Heerlijk....
Deze week begon alvast weer geweldig! Alleen ik moet eerdaags licht op de fiets gaan zetten.Wolfhound32 schreef:Het is de afgelopen 2 weken dan ook geen straf geweest om naar het werk te rijden op de fiets. .
Maar wat een heerlijk fietsweer vanmorgen. Zelfs geen mouwstukken aan!
-
- Forum-lid
Even een vraagje. Ik heb net een nieuwe racefiets gekocht die ik ook wil gebruiken voor woon/werk verkeer, maar moet ik hier nog een fiets verzekering voor afsluiten ofzo? Hoe doen jullie dit precies? Ik ben van plan om een goede ketting aan te schaffen.
- plantagenet
- Forum-lid
Dat is een keus die je zelf moet maken. Ik heb mijn fietsen steeds na aanschaf 2 jaar verzekerd gehad tegen diefstal. Op mijn werk staat ie in een stalling op eigen terrein, maar niet bewaakt (in Amsterdam Noord).
Dus heb ik m'n fiets altijd aan de ketting. En overigens is ie nog nooit gestolen in de afgelopen 8 jaar.
Dus heb ik m'n fiets altijd aan de ketting. En overigens is ie nog nooit gestolen in de afgelopen 8 jaar.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd