Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

marcodej
Forum-lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 02 jul 2008 15:26

marcodej 08 nov 2010 00:49

Na een maandje nauwelijks fietsen (muv drie keer Tacxen) eindelijk weer eens buiten kunnen fietsen. Het was prima weer, wel wat fris en de weg was nog behoorlijk nat en supersmerig. Halverwege maar mn remmen open gezet. Rondje van tegen de 70km: Katwijk-Voorschoten-Stompwijk-Benthuizen-Hazerswoude dorp-Leiden-Katwijk. Na een maandje inactiviteit gingen de laatste 10km niet echt van harte. Maar goed, de basis is er nog.
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 08 nov 2010 20:29

[quote=".Jeroen."][quote="Le Grimpeur"]
Maar toch weer en schitterende foto (sterke compositie!)... (zeker een dure telefoon;)?).
[/quote]
Thanks! Mwah, in vergelijking tot die verwende blagen van tegenwoordig valt die van mij nog wel mee.
Ik begin je met zon overgoten rit verslagen wel te missen hoor :)
[/quote]

Ook mijn dank, maar ook voor 'Le Grimpeur' is de koek een keer op:( en inmiddels zit ik al weer zo'n kleine anderhalve week thuis (al veel regen gehad).
Dus wachten tot volgend jaar voor m'n nieuwe serie verslagen;).
60 x Ventoux

marcelb
Forum-lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 sep 2007 22:35
Locatie: Deurne

marcelb 08 nov 2010 20:47

Hoi Robbebopper,

Ik kon helaas niet aansluiten voor de koffieronde in het clubgebouw. Mijn vrouw vond het nodig om naar de 'zwarte markt' in Venray te gaan. Was weinig enerverend, maar ik heb het overleefd.
Real men wear blûk!!! Marcel

klimman
Forum-lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 10 apr 2008 20:03

klimman 08 nov 2010 21:00

Gisteren in de middag een rondje gefietst door het Reiderland met een ruime lus om de Blauwe Stad. Een kleine 60 km gereden in iets meer dan twee uur. Vertrokken met een stralende zon die na een halfuurtje verdween achter donkere wolken. Ik was veeel te warm gekleed met een thermohemd, fleecepully en jack. Zelfs mijn jack was helemaal nat van het zweet, waardoor ik het eind van het rondje koud kreeg en een lichte hongerklop.

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 08 nov 2010 23:59

Zondag klein rondje Groene Hart (A'dam, Breukelen, Woerdense Verlaat, Uithoorn, A'dam) 85km. Ging lekker. Vandaag van Delft naar Hoofddorp (woon - werk) langs 't kanaal en door de polder.
Stuk frisser dan verleden week zeg... en wind maar wel droog :)
Nu wel mijn winterkleding aan, verleden week donderdag avond na college van Breukelen terug naar A'dam had ik alleen windbreakertje aan en korte broek met kniestukken. Ondanks de regen waren die beenstukken bijna te warm.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 09 nov 2010 21:03

Vandaag nog even een kort rondje door het donker. Eerst richting Ruurlo, toen door naar Vorden, daar bij een andere renner aangehaakt en samen richting Doetinchem.

Zo'n 40km

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 09 nov 2010 21:10

Vandaag Flipsberg, richting Wezep, t Loo, t Harde, Woldberg over en Dellen door naar huis. 40km ongeveer. Paar spatjes regen, verder prima weer!

marssie
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 feb 2009 11:46

marssie 10 nov 2010 10:17

Rondje Haarlemmermeer gedaan in het donker. Was goed te doen en niet te koud. Toch weer 72 km erbij.
http://www.tour-transalp.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

steeple71
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 jan 2010 17:15

steeple71 10 nov 2010 10:40

Gisteravond de Tacx gepakt. Kon het 1.15 uur volhouden. Uitzicht was matig, volgende keer maar eens een kwartslag draaien in de schuur, kijken of dat beter is.... Wel droog en geen wind!
fietst, maar loopt harder

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 10 nov 2010 10:44

[quote="steeple71"]Gisteravond de Tacx gepakt. Kon het 1.15 uur volhouden. Uitzicht was matig, volgende keer maar eens een kwartslag draaien in de schuur, kijken of dat beter is.... Wel droog en geen wind![/quote]

Uitzending gemist kijken of video opzetten en variatie in tempo.
What makes the boat go faster?

Gebruikersavatar
joostvanbezooijen
Forum-lid
Berichten: 529
Lid geworden op: 11 apr 2008 11:11

Gebruikersavatar joostvanbezooijen 10 nov 2010 11:01

[quote="Livio Livius"][quote="steeple71"]Gisteravond de Tacx gepakt. Kon het 1.15 uur volhouden. Uitzicht was matig, volgende keer maar eens een kwartslag draaien in de schuur, kijken of dat beter is.... Wel droog en geen wind![/quote]

Uitzending gemist kijken of video opzetten en variatie in tempo.[/quote]

Steeple71 heeft denk ik, net als ik, geen tv in zijn schuur. En als hij net zo'n boeiende schuur heeft als ik dan is 1:15 uur heel erg lang.

steeple71
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 jan 2010 17:15

steeple71 10 nov 2010 11:19

klopt Joost. Ik heb geen laptop, geen TV, en ik wil geen Ipod op, want ik moet het kunnen horen als de kindertjes huilen of roepen. Ik heb wel een "boeiende" interval training afgewerkt, maar het is mentaal een stuk belastender dan buiten fietsen. Al zie je in het donker ook niet zoveel, toch werkt dat fijner.
fietst, maar loopt harder

Plaats reactie