iemand al de Garmin edge 705??
Je kunt een course maken in http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx
Wanneer je hier Cycle aan klikt komen de fietspaden tevoorschijn, vink Use Auto Routing uit en je kunt je doorsteek via het fietpad maken.
Opslaan als course, verzenden, het steepje op je 705 volgen en karren maar.
[img=http://img695.imageshack.us/img695/8629/voorbeeld.jpg]
Wanneer je hier Cycle aan klikt komen de fietspaden tevoorschijn, vink Use Auto Routing uit en je kunt je doorsteek via het fietpad maken.
Opslaan als course, verzenden, het steepje op je 705 volgen en karren maar.
[img=http://img695.imageshack.us/img695/8629/voorbeeld.jpg]
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
-
- Forum-lid
Lijkt wel interessant voor fietsroutes te maken
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
Gebruik ik ook altijd. Je moet wel af en toe van modus switchen want OpenCycleMap is niet perfect. Soms laat de autoroutering je omrijden terwijl er gewoon een weg is, soms zelfs een waar je gewoon met de auto kunt rijden.
[quote="LVGH"]Soms laat de autoroutering je omrijden terwijl er gewoon een weg is, soms zelfs een waar je gewoon met de auto kunt rijden. [/quote]
Zou dat geen eenrichtingsweg kunnen zijn?
Zou dat geen eenrichtingsweg kunnen zijn?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Op http://www.bikely.com/maps/bike-path/Sa ... Classic-09 kun je een GPX file downloaden van de Safety Jogger Classic. Ik zou deze koers graag opnieuw rijden. Ik heb de GPX file op mijn Garmin gezet. Ik start de Garmin op in GPS Demomodus en wil dus zien of deze GPX zal zeggen waar af te slaan. Wat er nu gebeurd is dat mijn Garmin onmiddelijk aankomt en niet opnieuw de route aflegt. De garmin blijft gewoon naar het noorden navigeren (vogelvlucht).
Kunnnen jullie die Track ook eens laden op de Garmin Edge 705 en via Gps demomodus narijden? Werkt dit bij jullie? Wat doe ik dan verkeerd?
Alvast bedankt
Kunnnen jullie die Track ook eens laden op de Garmin Edge 705 en via Gps demomodus narijden? Werkt dit bij jullie? Wat doe ik dan verkeerd?
Alvast bedankt
-
- Forum-lid
[quote="vdsb007"]Hi gaisdergerman.
Maar hartslag en trainingszones e.d. werken dan toch zoals dit buiten ?
[/quote]
Jep, als je een hartslagmeter om hebt werkt dat net als buiten.
Maar hartslag en trainingszones e.d. werken dan toch zoals dit buiten ?
[/quote]
Jep, als je een hartslagmeter om hebt werkt dat net als buiten.
Sinds kort maakt mijn Edge 705 geen verbinding meer met mijn pc (via de USB kabel). Opladen via de bijgeleverde oplader of in de auto via de sigarettenaansteker gaat wel. Mapsource en de Webupdater kan ik nu dus niet gebruiken. Ook kan ik geen kaartmateriaal meer verzenden.
Het lijkt er op dat er iets mis is met de USB-interface.
Ik heb mijn Egde 705 de laatste tijd als navigatiesysteem in de auto gebruikt en laadde 'm dan op via een standaard sigarettenaansteker-USB oplader (niet van Garmin). Ik gebruik daar deze oplader voor.
Heeft iemand een idee of een oplossing?
edit:
Ik lees ook net op de website van Eminent (de fabrikant van mijn auto-USB- lader) dat deze USB-oplader alleen geschikt is voor usb apparaten die 500mA stroom verbruiken, niet geschikt voor 1000mA apparaten.
Wie weet of d Edge 705 500mA of 1000mA verbruikt? En indien het 1000mA is, dan is de gebruikte oplader dus niet geschikt. Wat voor schade kan dat aanrichten?
Het lijkt er op dat er iets mis is met de USB-interface.
Ik heb mijn Egde 705 de laatste tijd als navigatiesysteem in de auto gebruikt en laadde 'm dan op via een standaard sigarettenaansteker-USB oplader (niet van Garmin). Ik gebruik daar deze oplader voor.
Heeft iemand een idee of een oplossing?
edit:
Ik lees ook net op de website van Eminent (de fabrikant van mijn auto-USB- lader) dat deze USB-oplader alleen geschikt is voor usb apparaten die 500mA stroom verbruiken, niet geschikt voor 1000mA apparaten.
Wie weet of d Edge 705 500mA of 1000mA verbruikt? En indien het 1000mA is, dan is de gebruikte oplader dus niet geschikt. Wat voor schade kan dat aanrichten?
Zolang de lader maar 5 (of 5,2?) volt afgeeft neemt de Edge aan amperes wat hij nodig heeft. en dat is veel minder dan 500 mAh.
Geen probleem dus om daarmee te laden.
Misschien is je SD kaartje corrupt geraakt of de bestanden erop. In dat geval kaartje formatteren en overnieuw beginnen.
Soms is het geheugen van de edge zelf corrupt: ook dan is het de oplossing om te formatteren. (Eerst de juiste gegevens backuppen)
Geen probleem dus om daarmee te laden.
Misschien is je SD kaartje corrupt geraakt of de bestanden erop. In dat geval kaartje formatteren en overnieuw beginnen.
Soms is het geheugen van de edge zelf corrupt: ook dan is het de oplossing om te formatteren. (Eerst de juiste gegevens backuppen)
@rene1
Dank voor je reactie.
Ik zal het SD kaartje eens controleren. Maar hoe formatteer ik het geheugen van de Edge zelf? Je kan toch alleen via een pc/USB-aansluiting bij de mappenstructuur komen? Via het menu van de Edge zelf kan je daar toch niet bij komen?
Dank voor je reactie.
Ik zal het SD kaartje eens controleren. Maar hoe formatteer ik het geheugen van de Edge zelf? Je kan toch alleen via een pc/USB-aansluiting bij de mappenstructuur komen? Via het menu van de Edge zelf kan je daar toch niet bij komen?