Garmin Edge 800
Ik hoop dat m'n klok weer normaal gaat doen. Die staat na een bezoek aan Gran Canaria nog altijd één uur voor.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon terug gaan naar GC; staat je klok weer goed en als prettige bijkomstigheid is het ook nog eens 20gr warmer
Less is bore
Geeft de thermometer bij jullie ook structureel te weinig aan? De afwijking lijkt me ongeveer 2 graden te zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb het gevoel dat alle thermometers de laatste weken te weinig aangeven
En ja, bij mij klopt de temperatuur ook niet op de 800. Graad of 2-3 afwijking. Mijn polar cs600 is accurater.
En ja, bij mij klopt de temperatuur ook niet op de 800. Graad of 2-3 afwijking. Mijn polar cs600 is accurater.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Iemand ervaring met deze? : http://designcycles.net/products.htm
Ik wil een route maken met Basecamp, ik gebruik OSM Benelux en OSM lite. Hoe kan het zijn dat Basecamp mijn eigen adres, via menupad/ balk: ''zoeken; adressen zoeken'' niet kan vinden? Wat doe ik verkeerd?
Ps. wellicht een stomme vraag?
Ps. wellicht een stomme vraag?
Nee dat is geen stomme vraag al is het antwoord simpel. Met OSM kun je geen adressen opzoeken, met CityNavigator wel.
P.S. Routes maken met online tools is 10x makkelijker dan via Basecamp en kent vele voordelen
P.S. Routes maken met online tools is 10x makkelijker dan via Basecamp en kent vele voordelen
Dank voor je reactie Havana, en met ''Online tools'' bedoel je geen applicatie maar een website neem ik aan? En zo ja, kun je mij een voorbeeld geven?havana schreef:Nee dat is geen stomme vraag al is het antwoord simpel. Met OSM kun je geen adressen opzoeken, met CityNavigator wel.