Goed geregeld zo'n dikke bak.
Ik had ooit een probleem met een hagelnieuwe (2 dagen oud) Volvo V50.
Toen ik de auto gemaakt wilde hebben vroeg de receptionist met een stalen gezicht of ik een leenauto wilde want dat zou me wel geld kosten.
Ik heb hem in zijn gezicht uitgelachen, gezegd dat hij de auto moest klaarzetten en dat hij de kosten maar af moest stemmen met de leasemaatschappij.
Volvo de Beemd en ik zijn nooit echt vrienden geworden maar dat lag ook aan de maandagmorgen auto waardoor ik de dealer de eerste 2 jaar bijna net zo vaak zag als mijn eigen vrouw.
Het grote auto-topic
-
- Forum-lid
Vijf dagen in de garage en nog steeds gedoe, dat klinkt niet goed.daniel1975 schreef: ↑18 dec 2024 10:15 Ik kreeg ooit een 540i mee als compensatie voor heel veel ellende met mijn 120d (lekkage en toch bij schuifdak, airco niet goed, kleppen in de ventilatiekanalen niet goed aangestuurd, ratel op de motorketting). Ding heeft 5dg bij de garage gestaan om alle ellende op te lossen. Was ook erg leuk. En eerlijk is eerlijk, daarna nooit geen gedoe meer gehad.
-
- Forum-lid
De Beemd heeft eigenlijk nooit echt een goede reputatie gehad.bakboord1 schreef: ↑18 dec 2024 11:59 Goed geregeld zo'n dikke bak.
Toen ik de auto gemaakt wilde hebben vroeg de receptionist met een stalen gezicht of ik een leenauto wilde want dat zou me wel geld kosten.
Ik heb hem in zijn gezicht uitgelachen, gezegd dat hij de auto moest klaarzetten en dat hij de kosten maar af moest stemmen met de leasemaatschappij.
Volvo de Beemd en ik zijn nooit echt vrienden geworden maar dat lag ook aan de maandagmorgen auto waardoor ik de dealer de eerste 2 jaar bijna net zo vaak zag als mijn eigen vrouw.
Sinds ze zijn overgenomen door van Roosmalen zou het wat beter moeten zijn.
Maar jouw verhaal dateert vermoedelijk van vóór 2008…
- daniel1975
- Forum-lid HC
Verschilt echt per vestiging.
Enige écht negatieve ervaring die ik heb is met Audi Ames. Klantonvriendelijk, niet meedenken, afstandelijk. Met Peugeot, BMW Kalfsbeek (nu Dusseldorp) en Renova (nu Hedin), Volvo Niham en Svenscar en Audi Wittebrug gewoon prima contact.
Enige écht negatieve ervaring die ik heb is met Audi Ames. Klantonvriendelijk, niet meedenken, afstandelijk. Met Peugeot, BMW Kalfsbeek (nu Dusseldorp) en Renova (nu Hedin), Volvo Niham en Svenscar en Audi Wittebrug gewoon prima contact.
Less is bore
2004-2006 inderdaad.Dubbeldekker schreef: ↑18 dec 2024 17:46De Beemd heeft eigenlijk nooit echt een goede reputatie gehad.bakboord1 schreef: ↑18 dec 2024 11:59 Goed geregeld zo'n dikke bak.
Sinds ze zijn overgenomen door van Roosmalen zou het wat beter moeten zijn.
Maar jouw verhaal dateert vermoedelijk van vóór 2008…