Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik was destijds in de markt voor een nieuw frame en was aan het kijken voor een s-works aethos frame. Deze vind ik mooi in eenvoud , gewicht en standaard maten voor de onderdelen.
De Tsubasa is nog wat exclusiver dan de aethos maar het prijsverschil was destijds te overzien. En dan kon ik wat bijzonders laten maken.
De Tsubasa is nog wat exclusiver dan de aethos maar het prijsverschil was destijds te overzien. En dan kon ik wat bijzonders laten maken.
Dat ben ik wel van plan.
Havana heeft al wat hulp toegezegd met de build. Ik heb wel aardig wat ervaring met het opbouwen van mechanische fietsen maar dit wordt de eerste fiets met DI2.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voor 7450,- GBP heb je nog steeds plastic .... Ik weet niet of ik nu moet lachen van ellende of niet als ik die prijs zie. Maar, ieder moet doen wat ie wilt.
Gelukkig wel een heel mooi en uniek frame zo!
Gelukkig wel een heel mooi en uniek frame zo!
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
- Forum-lid
Een Elite Direto XR-T Fietstrainer, net binnengekomen.
Van de week maar eens beginnen met Zwift, ben benieuwd. Is er een forumgroep?
Probeer ook eens Rouvy of iets anders. Je kunt overal een proefabonnement doen. Kun je kijken wat je het leukst vindt.ColumsbusMJ schreef: ↑02 sep 2023 15:25 Een Elite Direto XR-T Fietstrainer, net binnengekomen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
JPAR schreef: ↑02 sep 2023 16:10Probeer ook eens Rouvy of iets anders. Je kunt overal een proefabonnement doen. Kun je kijken wat je het leukst vindt.ColumsbusMJ schreef: ↑02 sep 2023 15:25 Een Elite Direto XR-T Fietstrainer, net binnengekomen.
Dank voor de tip, ga ik zeker naar kijken.
Eerst de boel werkende krijgen. Klopt het dat ik voor het aansluiten van de casette een casette removal nodig heb?
Yep en een kettingzweep.ColumsbusMJ schreef: ↑02 sep 2023 16:33JPAR schreef: ↑02 sep 2023 16:10Probeer ook eens Rouvy of iets anders. Je kunt overal een proefabonnement doen. Kun je kijken wat je het leukst vindt.ColumsbusMJ schreef: ↑02 sep 2023 15:25 Een Elite Direto XR-T Fietstrainer, net binnengekomen.
Dank voor de tip, ga ik zeker naar kijken.
Eerst de boel werkende krijgen. Klopt het dat ik voor het aansluiten van de casette een casette removal nodig heb?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/