L is veel te strak, xlg is wat ruim bij de buik. Is dat echt alleen langere broekspijp of ook ruimer. Twijfel om nog een xl te bestellenleon1 schreef: ↑15 sep 2023 11:04Oké, die ervaring heb ik niet moet ik zeggen. De pijpen van Assos zijn natuurlijk wel aan de korte kant. Maar met die korte pootjes van mij is dat juist prima. Die GTO hebben ze trouwens ook met langere pijpen. Ik weet eigenlijk niet of ze dat ook op andere modellen aanbieden. Vermoed van niet want daar heb ik het nog nooit gezien.wasbeer2006 schreef: ↑15 sep 2023 10:40 @leon1 ik heb twee assos broeken die kruipen echt op. Daar kan ik na 200m zo de IT mee inlopen en dan val ik niet op.
Dat ziet er echt niet uit.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een zwart lijk dus een BoB zoals je altijd zegtdaniel1975 schreef: ↑15 sep 2023 17:27 F12 BoB, 105di2, mijn eigen Zipp 303 Firecrest en nu nog even de alu pen+stuur (wel kabels binnendoor)
- 105di is vergelijkbaar met Force qua gewicht en is op een BoB frame mooier dan het grijze Ultegra. In 1x naar DuraAce werd mij te duur.
- Stuur vervang ik als ik zeker weet dat dit de juiste maten zijn
Volop ruimte voor verbetering/upgrade nog, leuk toekomst projectje.
Donderdag ophalen
Veel plezier met je oude liefde!
YFood !!!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bij Assos zou de maat Xlg, ook bij bovenkleding trouwens, inderdaad voor mensen met "wat buik" bedoeld zijn.1094 schreef: ↑16 sep 2023 13:52L is veel te strak, xlg is wat ruim bij de buik. Is dat echt alleen langere broekspijp of ook ruimer. Twijfel om nog een xl te bestellenleon1 schreef: ↑15 sep 2023 11:04Oké, die ervaring heb ik niet moet ik zeggen. De pijpen van Assos zijn natuurlijk wel aan de korte kant. Maar met die korte pootjes van mij is dat juist prima. Die GTO hebben ze trouwens ook met langere pijpen. Ik weet eigenlijk niet of ze dat ook op andere modellen aanbieden. Vermoed van niet want daar heb ik het nog nooit gezien.wasbeer2006 schreef: ↑15 sep 2023 10:40 @leon1 ik heb twee assos broeken die kruipen echt op. Daar kan ik na 200m zo de IT mee inlopen en dan val ik niet op.
Dat ziet er echt niet uit.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
In het echt en met de juiste kleurstellling van de andere onderdelen.
Vind ik maar weinig fietsen lelijk. Dat is met auto ook. Mettalic rood is bv echt gaaf, maar dan moet de rest wel zwart zijn en niet chroom bv.
Zelf ook zelden het frame gehad die ik echt mooi vind qua kleuren behalve mijn foils.
Vind ik maar weinig fietsen lelijk. Dat is met auto ook. Mettalic rood is bv echt gaaf, maar dan moet de rest wel zwart zijn en niet chroom bv.
Zelf ook zelden het frame gehad die ik echt mooi vind qua kleuren behalve mijn foils.
Ik pak wel een ander paar schoenen als er kans is op regen, hou ik deze voor de droge dagen.wasbeer2006 schreef: ↑16 sep 2023 11:41 Ik zou wel een paar boterhamzakjes meenemen mocht het gaan regenen.
Gelukkig heb ik er nog wel een aantal
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had graag zoiets gehad, maar een F vind ik echt veel te duur en in de F12 kan ik niks blauws vinden in mijn maat.
Vind het prima zo, hoop vooral dat dit weer net zo goed past en fijn fietst als mijn vorige Dogma. Wat 1 hele grote plus van Pinarello is, is de enorme range aan maten die ze hebben.
Vind het prima zo, hoop vooral dat dit weer net zo goed past en fijn fietst als mijn vorige Dogma. Wat 1 hele grote plus van Pinarello is, is de enorme range aan maten die ze hebben.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ja dat is zeker een heel mooi frame! Goede kleur blauw met zwart is zelfden lelijk en niet zo besmettelijk ook.
Hij kost alleen een paar centjes.wasbeer2006 schreef: ↑17 sep 2023 11:51 Ja dat is zeker een heel mooi frame! Goede kleur blauw met zwart is zelfden lelijk en niet zo besmettelijk ook.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Daniel, Koop je een fiets van een merk met mogelijk de mooiste spuitschema's en dan koop je een zwarte.
Maar ik zou ook een fiets uit voorraad laten primeren op de kleur,
Ik heb ooit een BoB Trek Domane SLR gehad, met de juiste accenten een van de mooiste fietsen die ik al gehad heb.
Maar ik zou ook een fiets uit voorraad laten primeren op de kleur,
Ik heb ooit een BoB Trek Domane SLR gehad, met de juiste accenten een van de mooiste fietsen die ik al gehad heb.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Mooie fiets, jammer dat de blauwe niet in je maat verkrijgbaar is maar denk dat rood ook goed staat icm zwart.daniel1975 schreef: ↑17 sep 2023 11:50 Ik had graag zoiets gehad, maar een F vind ik echt veel te duur en in de F12 kan ik niks blauws vinden in mijn maat.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.