Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

evertdehandsch
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47

evertdehandsch 11 dec 2008 17:40

@ Stefan

Stoere collectie van je! Doet me er aan denken dat ik je nog moet terugmailen! Sorry voor de late reactie alvast;-)

Nu ik weer een Pro M-frame erbij erger ik me wel weer aan de speciale zakjes voor Pro M-frames's dat deze er nooit mooi volledig inpassen. Er steekt namelijk altijd nog een klein deeltje van het pootje eruit, en dicht kan ie al helemaal niet...
Of ligt dit aan mij?
Nulla tenaci invia est via!

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 11 dec 2008 18:22

Was vandaag ook foto's aan het maken. Heb geprobeerd om heel de collectie er op te zetten maar dat is te veel:P. Dus alleen ff een aanvulling op:

Overgenomen van Daveke. Frame is flink beschadigd en zal nog een ander kleurtje krijgen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze is van ons Pa:
Afbeelding
Afbeelding

En deze overgenomen van Evert. Ligt nu ff als reserve maar ook deze word nog aangepakt.



AfbeeldingWeer happy:),

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 11 dec 2008 20:05

@Stefan: Hoe bevalt die O ROKR? Vind 't wel een toffe gadget :D.

@TiesT, wat ga je met die zwarte doen? Ik heb hier ook nog een mat zwarte liggen. Misschien maak ik m wit :rolleye:
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 11 dec 2008 20:31

Rezne schreef:
@TiesT, wat ga je met die zwarte doen? Ik heb hier ook nog een mat zwarte liggen. Misschien maak ik m wit :rolleye:


Waarschijnlijk in orange:P. Past beter bij mn pakkie. En die andere moet zwart worden en proberen om de o's te behouden.

stefan
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 11 dec 2008 21:27

Mooie foto´s Tiest! Betere kwaliteit als die van mij :D

De O Rokr bevalt me wel. Toch zijn er wel nadelen. Hij is ten eerste natuurlijk een stuk zwaarder dan een Radar dus je voelt hem wel goed op je neus zitten. Het scheelt wel door de oortjes omdat die ook wat steun geven.
Het meest vervelende is dat de Bluetooth connectie niet altijd optimaal is als je de de MP3/4 speler in je achterzak plaatst. Ik denk dat de Bluetooth van mijn MP4 niet sterk genoeg is. Ik gebruik nu een Philips SA5285BT. Je hoort geen gekraak het geluid is heel helder alleen jammer dat het zo af en toe 1 seconde wegvalt. Ik ga binnenkort mijn telefoon eens gebruiken als MP3 kijken of dat beter werkt. En anders ga ik hem maar achter mijn shirt met een touwtje om mijn nek hangen.
Je kunt overigens meerdere Bluetooth apparaten tegelijk aansluiten. Dus GSM en MP4. Zo blijf je altijd bereikbaar want je kunt er ook gewoon mee bellen. :p

mister_arby
Forum-lid
Berichten: 945
Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24

mister_arby 11 dec 2008 21:42

Stefan schreef:
Het zijn:
Radar Polished alu/G26 Custom
Radar White chrome/Black iridium Custom
Radar Atomic orange/VR50 Photochromic
Radar White Text/Positive red iridium Polarized
Radar Pearl white/HI Yellow Custom
Radar gespoten/Ice iridium


wat een mooie brillen!

Jullie zijn toch echt idioot om zo'n vermogen uit te geven aan zo'n status symbool ;)

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 11 dec 2008 21:48

Ik wordt echt helemaal gek als ik deze collecties zie. Maar ik hem m'n ouders er alvast op voorbereid want voor de volgende zomer heb ik een Radar. Die gebruik ik dan als mooi weer bril. M'n M-Frame moet dan gaan dienen als slecht weer bril en soms ook bij mooi weer, licht aan de outfit.

Ik wil:
-Pearl White Straight Stem
-Zwarte Earsocks
-Zwarte O'tes
-Black Iriduim en als het even kan een Black Permission Photochromic, die kwam ik vanmiddag op de Oakley site tegen...

Ik zag de Pearl White Straight Stems van Stefan op marktplaat maar helaas hadden die rode en blauwe O'tjes...

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 13 dec 2008 19:59

Ik hoop ergens rond februari mijn op dat moment COMPLEET gewijzigde collectie te posten. Tot die tijd rest mij niets dan te wachten.. Die hype over de witte M-frames doe ik niet meer aan mee, de mijne is weg, al m'n M's trouwens. Ik ben volledig gevallen voor de Radar.
Science of Performance!

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 13 dec 2008 20:18

Opvallend veel Radars ook tijden de World Cup schaatsen trouwens. Zaten leuke exemplaren bij.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

michaelvg
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 30 mei 2007 21:33

michaelvg 13 dec 2008 23:58

wow tiest .... die witte m-frame met blauwe otje's :| zeeeerr mooi
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

daftreks
Forum-lid
Berichten: 662
Lid geworden op: 19 sep 2005 17:31

daftreks 15 dec 2008 14:52

Wil me binnenkort een Radar gaan aanschaffen, maar vind de standaard frames van de Radars niet mooi (veel te groot voor mijn hoofd). De versie die Di Luca en Pozzato dit voorjaar droegen vond ik wel mooi (kleiner en zonder de gaten in de pootjes).
Weet iemand toevallig of deze te krijgen is voor gewone stervelingen?
Vond hem niet terug op de Oakley website (ook niet bij Women's, want het was geloof ik de dames versie die zij hadden?).

Ik bedoel dus het frame dat "de killer van Spoltore" hier vast heeft ;)
http://www.cyclingnews.com/photos/2008/ ... RR6813.jpg
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 15 dec 2008 15:49

Is gewoon te koop. heb er zelf ook een. Heet de straightstem radar, verkrijgbaar in meerdere kleuren.

http://www.zonnebrillenshop.nl/internet ... pitch.aspx

Plaats reactie