Trek
-
- Forum-lid
Gisteren aan de montage begonnen ;
- stuur PRO Stealt evo
- swisstop remblokjes
- schakelhendels Sram Red22
- Campa hyperon clinchers ( is voorlopig ; deze staan te koop en in geval dat ik ze kan verkopen dan worden het waarschijnlijk Zipp 202 firecrest clinchers )
De rest zal voor volgend weekend zijn denk ik ...
Stuurpen Bontrager XXX-lite 110 - 31.8 mm : nieuw : gaat in de verkoop wegens geen gebruik ervan
Uploaded with ImageShack.us
- stuur PRO Stealt evo
- swisstop remblokjes
- schakelhendels Sram Red22
- Campa hyperon clinchers ( is voorlopig ; deze staan te koop en in geval dat ik ze kan verkopen dan worden het waarschijnlijk Zipp 202 firecrest clinchers )
De rest zal voor volgend weekend zijn denk ik ...
Stuurpen Bontrager XXX-lite 110 - 31.8 mm : nieuw : gaat in de verkoop wegens geen gebruik ervan
Mooi frame !
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Verdomme ... ik zit vast :help:
Een verkeerd inzetstukje geleverd daar waar de kabels in het frame gaan : gelukkig waar er toch 3 juiste bij
en kon ik toch al beginnen . Benieuwd hoelang ik hier ga moeten op wachten ... gelukkig heb ik mijne Madone 6 nog
Het bovenste heb ik nodig ; he onderste is geleverd ... allée ... het juiste vijsje heb ik toch al ....
Hier gestrand :
Een verkeerd inzetstukje geleverd daar waar de kabels in het frame gaan : gelukkig waar er toch 3 juiste bij
en kon ik toch al beginnen . Benieuwd hoelang ik hier ga moeten op wachten ... gelukkig heb ik mijne Madone 6 nog
Het bovenste heb ik nodig ; he onderste is geleverd ... allée ... het juiste vijsje heb ik toch al ....
Hier gestrand :
-
- Forum-lid
lawnmower schreef:ehm, dat onderste onderdeel is voor je voorderailleur dus die is niet in plaats van geleverd. Of je moet er 2 hebben...
Klopt .... ben het gaan passen en het moet daar inderdaad komen
Dus heb ik gewoon een stukje te weinig gekregen om mijne puzzel tot
een goed einde te brengen ...