Ik had 30.5 gemiddeld, maar ik had 30 km lang vieze motregen. BAH! Net als gisteren en eergisteren. Ik begin het nu wel zat te worden.
Gr, Diogenes
Nog gefietst vandaag?
Hoi,
wat een mooi weer, ben vanavnd even een rondje A59 gaan maken. De wind stond mooi en precies parallel aan de snelweg en wel richtig Oss.En geen regen of grote plassen op de wegen en fietspaden, temp rond d 6 graden.Dus tegen de wind in naar de rotonde bij Hintham die boven de snelweg ligt. Daarna weer terug tot Geffen. Deze ronde 2 maal 'genomen'. Mooi 1 uur en 6 minuten weg met 30,2 KM. Gemiddeld 28,3 KM uur. Tegen de wind in max. 24.2 en met de wind mee 36,3 KM/H. Gemiddelde RPM rond de 100 . Gaat steed beter.
@cor1: een aantal viaducten gezien, maar mooi niet geknald, wat jij
Be greeted, en wees gegroet,
Eric
wat een mooi weer, ben vanavnd even een rondje A59 gaan maken. De wind stond mooi en precies parallel aan de snelweg en wel richtig Oss.En geen regen of grote plassen op de wegen en fietspaden, temp rond d 6 graden.Dus tegen de wind in naar de rotonde bij Hintham die boven de snelweg ligt. Daarna weer terug tot Geffen. Deze ronde 2 maal 'genomen'. Mooi 1 uur en 6 minuten weg met 30,2 KM. Gemiddeld 28,3 KM uur. Tegen de wind in max. 24.2 en met de wind mee 36,3 KM/H. Gemiddelde RPM rond de 100 . Gaat steed beter.
@cor1: een aantal viaducten gezien, maar mooi niet geknald, wat jij
Be greeted, en wees gegroet,
Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----
Vanavond weer richting industr. terrein gefietst. Het was vanavond bijzonder zwaar. Felle koude wind en we kregen 1 flinke bui over ons heen. Er waren dan ook maar 20 hooguit 25 racers. Dat waren natuurlijk allemaal fantieke jongens dus ondanks de zware omstandigheden werd er hard gereden. Kreeg voor het eerst problemen met mijn oude vertrouwde Jan J. De ketting sloeg over als ik kracht zette op de grote plaat. Dat zat er wel aan te komen aangezien de ketting eigenlijk zo'n 3000 km geleden al aan vervanging toe was. Hopelijk spoelt alle pekel snel weg en kan ik defenitief overstappen op mijn nieuwe fietsje.
In dik twee uur zo'n 58 km afgelegd.
In dik twee uur zo'n 58 km afgelegd.
"Afstappen is geen optie"