Tot een volgende keer.....
Garmin Edge 1000
- alliance_0
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Hoe een hard reset doen voor alle garmin toestellen .
http://static.garmin.com/shared/uk/cust ... /NL_MR.pdf
http://static.garmin.com/shared/uk/cust ... /NL_MR.pdf
Pinarello Paris .
Viper XTeam Mtb
Viper XTeam Mtb
Ik heb op mijn garmin de IQ connect app van Strava. Als ik een rit uit Strava op mijn garmin wil zetten geeft hij aan dat er een bluetooth error is. Ik heb al geprobeerd om de bluetooth verbinding te vernieuwen maar ook dan krijg ik dezelfde melding terwijl bluetooth verder prima werkt.
Ook de laatste updates op garmin en iphone geinstalleerd maar dit maakt niet uit. Suggesties?
Ook de laatste updates op garmin en iphone geinstalleerd maar dit maakt niet uit. Suggesties?
o'7o
Gisteren mijn 1000 eens druppelgewijs laten opladen, zoals hier al eens werd aangeprezen op het forum. Vandaag 5u38 gefietst met de hartslagsensor, de snelheids en de cadanssensor aan. Bij het thuiskomen had ik zowaar nog 63% over. Ik ga nog eens een lange rit rijden met ook de Garmin Virb aan. Mogelijk is dit toestel de reden dat de batterij zo snel leeg loopt.
De edge heel de nacht aan de lader laten hangen en een tochtje gemaakt van 6 uur bt , wifi , schermverlichting en glonass uit alleen 3 ant+ sensors aan . Bij aankomst slechts 13% over toch wel een aanzienlijk verschil met bovenstaande .
Glonass is een energiewreter. Gebuik beter gewoon GPS.
Glonass had hij uit staan volgens mij.
Wifi hoef je niet uit te te zetten, gaat automagisch.
Wifi hoef je niet uit te te zetten, gaat automagisch.
Mijn ervaring met de 1000 is, er is maar een energievreter en dat is de helderheid van het scherm, had altijd Glonass aan ook BT en had een gemiddeld verbruik van 8% per uur met navigatie.
Kon makkelijk 12 uur halen!
YFood !!!
Glonass stond inderdaad uit van de wifi wist ik niet laat ik die voortaan aan staan zodat de rit automatisch word geupload als ik thuis ben . Zou het evt door mijn stages kunnen komen ? Ik vind het verschil wel erg groot .
Dan is er duidelijk wat mis met jou 1000, ken verschillende mensen met een 1000 en hebben zowat de zelfde ervaringen als ik.
YFood !!!
Dan is er idd wat mis.
Na een uurtje of 3-4 fietsen is de batterij nog meer dan 50% bij mij.