Canyon
-
- Forum-lid
Een select groepje renners. Soort van field test van Canyon.
Onder andere Mathieu rijdt nu weer met de weggewerkte kabels en extra afdekking bij de zadelpen.
Onder andere Mathieu rijdt nu weer met de weggewerkte kabels en extra afdekking bij de zadelpen.
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
Bedankt voor de tips! Gisteren een beetje aan het rondkijken geweest, maar ik denk dat het lastig gaat worden. Weinig fietsen die ik echt mooi vind en die dezelfde specificaties hebben rond die prijs. Vaak zijn ze zwaarder of geen di2 of hebben ze budget wielen erin. Misschien ben ik te kritisch, maar ik wil wel een fiets waar ik 100% tevreden mee bent als ik zoveel geld uitgeef. Hopelijk verschijnen de aankomende maanden de nieuwe modellen en anders word het wachten tot januari.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
- borgmonster
- Forum-lid
Ik kan binnenkort m’n nieuwe ultimate TDF special uitpakken en in elkaar zetten.
Heeft iemand nog speciale tips?
Is het bijgeleverde gereedschap okay of moet ik beter iets anders ervoor gebruiken?
Alvast dank voor de hulp!![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
Is het bijgeleverde gereedschap okay of moet ik beter iets anders ervoor gebruiken?
Alvast dank voor de hulp!
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- borgmonster
- Forum-lid
Dank je! Kan er binnenkort mee aan de slag gaan en zal de foto's hier posten.
Ben benieuwd naar m'n eerste Canyon; deze kwam onverwachts (had niet gedacht er kans op te maken) dus nu eindelijk weer een eigen fiets na een tijdje op een "leenfiets" te hebben gereden.
Ben benieuwd naar m'n eerste Canyon; deze kwam onverwachts (had niet gedacht er kans op te maken) dus nu eindelijk weer een eigen fiets na een tijdje op een "leenfiets" te hebben gereden.
Daar zou ik maar niet vanuit gaan, ik wacht ook al vanaf begin dit jaar.borgmonster schreef: ↑07 jul 2021 23:03 Ik kan binnenkort m’n nieuwe ultimate TDF special uitpakken en in elkaar zetten.
Alvast dank voor de hulp!![]()
- borgmonster
- Forum-lid
Nou, dan heb ik erg veel geluk. Vorige week kwam de Ultimate Tour de France Wildcard special in de verkoop. Ik was net te laat maar toen ik contact had met de Canyon chat kwam er juist weer een terug in mijn maat L. Vervolgens 20 minuten zitten F5-en tot die beschikbaar kwam in de shop en meteen toegeslagen. Paar dagen later al werd die bij mij thuis afgeleverd.
Nog geen tijd gehad om ‘m uit te pakken en in elkaar te zetten helaas.
Ik hoop dat jij de jouwe binnenkort ook mag verwelkomen!
Nog geen tijd gehad om ‘m uit te pakken en in elkaar te zetten helaas.
Ik hoop dat jij de jouwe binnenkort ook mag verwelkomen!
- borgmonster
- Forum-lid
Ik ben het met je eens. Erg krom. En ik moet toegeven dat ik zelf ook erg verbaasd was dat deze binnen enkele dagen werd afgeleverd.
Vind het ook krom, ik merkte paar maanden terug dat ze geregeld de beschikbaarheid aanpasten van uitverkochte modellen. Maar dan vaak met hele beperkte voorraad en maar 1 of 2 maten.
Heb toen een alert gezet op een Ultimate CF SL 8 in Medium, kreeg binnen 5 dagen een melding, en kon hem zo bestellen. Binnen 3 dagen geleverd.
Heb toen een alert gezet op een Ultimate CF SL 8 in Medium, kreeg binnen 5 dagen een melding, en kon hem zo bestellen. Binnen 3 dagen geleverd.