Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 13 nov 2010 17:30

>Meestal is 't andersom, maar vandaag was 't noorden nu eens gezegend met redelijk tot goed weer en niet het zuiden.
Over hetzelfde heb ik mij verbaasd en ik heb er 100% gebruik van gemaakt.
Velgenfluisteraar

Florezido

benvdv
Forum-lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 05 nov 2008 15:13

benvdv 13 nov 2010 17:32

Net anderhalf uur op de Tacx gezeten, zonder pijn! Fiets ook liever buiten maar een voordeel van de tacx is als je aan het revalideren bent, je kan stoppen wanneer je wilt ipv dat je nog een uur naar huis moet fietsen, met pijn.
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"

freakish
Forum-lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 01 mei 2010 23:50

freakish 13 nov 2010 17:57

[quote="havana"]Meestal is 't andersom, maar vandaag was 't noorden nu eens gezegend met redelijk tot goed weer en niet het zuiden.[/quote]

En daarom heb ik vandaag 2 uur in de schuur op de Tacx gezeten..... Wat een hondeweer. Zelfs de wandeling van de achterdeur naar de schuur (10m) was goed voor een nat pak.

cornelli
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:13

cornelli 13 nov 2010 18:11

Och het was vanmorgen een half uurtje droog dus ik dacht laat ik het er op wagen.
Met de Cornelli geschoeid op intermedius de weg op want in de modder kost het weer klauwen geld.
Lekker de Geldenberg op aan de steile kant en via de kartenspieler weg terug naar huis en natuurlijk onderweg mijn regen jasje maar aangetrokken.
Want (hoe is het mogelijk ) het begon te regenen.
Al met al na 6 dagen rust nu mijn endorfine spiegel weer op peil gebracht.

Wie weet morgen tussen de buien door weer een kans.

:/:/
NEOS

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 13 nov 2010 18:29

Yeps,

Nu eens het Zuiden dat de volle laag krijgt. Zuid Limburg heeft te maken met water overlast. Zie ]HIER

[img=http://img338.imageshack.us/img338/1284 ... mber13.jpg]

Afgelopen jaar was het vaak het Noorden dat pakken sneeuw en regen kreeg.

Hele dag droog geweest hier in Flevoland. Rondje van 55km op de MTB gedaan. Afhankelijk van het weer morgen weer op de MTB of toch de racer.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

raassie
Forum-lid
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 13 nov 2010 19:02

[quote="ZorroI"]Yeps,

Nu eens het Zuiden dat de volle laag krijgt. Zuid Limburg heeft te maken met water overlast. Zie ]HIER

[img=http://img338.imageshack.us/img338/1284 ... mber13.jpg]

Afgelopen jaar was het vaak het Noorden dat pakken sneeuw en regen kreeg.

Hele dag droog geweest hier in Flevoland. Rondje van 55km op de MTB gedaan. Afhankelijk van het weer morgen weer op de MTB of toch de racer.

[/quote]

En toch mis ik de flevopolder niet. Na 14 jaar lang daar rond geraced en getoerd te hebben vermaak ik me nu prima in het Rijk van Nijmegen. Alhoewel het bos momenteel vrijwel onbegaanbaar is;-)

:rolleye:
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

tomdejong
Forum-lid
Berichten: 491
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:57

tomdejong 14 nov 2010 14:51

Vandaag een rondje van 80 km gedaan. Montferland en omstreken. Wat een hardlopers vandaag zeg. niet normaal gewoon. Zal wel een training zijn voor de 7 heuvelenloop volgende week.
Verder was het nat en nat, gelukkig niet koud!
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

sram60
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 22 feb 2010 20:46

sram60 14 nov 2010 15:06

Een uur op mijn Tacx gezeten vandaag en wat waren de laatste kilometers weer zwaar. Toch weer blij dat ik het heb gedaan.
Edwin van de Velde

eelcoz

eelcoz 14 nov 2010 22:13

[quote="havana"]
rob74, mijn fiets ziet er al een maandje zo uit :D Ik ga aan het einde van de winter wel weer eens poetsen, nu geen zin in. Ik smeer alleen af en toe de ketting.[/quote]

Toevallig heb ik nu m'n fiets uit elkaar om 'm eens grondig schoon te maken, maar daarna laat ik 'm lekker smerig worden, en kijk ik er in het voorjaar wel weer eens naar. Er moet dan sowieso een nieuwe cassette op, dus daar ga ik me nu niet meer uitgebreid voor uitsloven. Ik haat dat schoonmaken, fiets liever wat meer.:D

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 14 nov 2010 22:16

Een uurtje op de rollenbank om hem uit te proberen. Morgen weer lekker buiten
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

erwinb
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 sep 2009 16:05
Locatie: Zutphen

erwinb 15 nov 2010 23:55

En weer een lekker rondje in het donker, Zutphen, Almen, Laren, Harfsen, Epse, Gorssel, Eefde, Zutphen, lekker weer, alleen behoorlijk mistig, daar had ik niet echt rekening mee gehouden. Dus maar wat fietspaden langs de grotere wegen genomen (met berm ertussen). 50km is dan ook wel genoeg....lekker van je af kijken is er niet bij zo 's avonds :)

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 16 nov 2010 18:13

Vanmiddag eindelijk weer eens wat tijd gevonden om een rondje te maken. Het weer was behoorlijk afwisselend.

Hier in Doetinchem zijn ze druk bezig met wegwerkzaamheden. Het is dan ook altijd weer een feest om er uit te geraken.
Afbeelding

Nog voor Doesburg was het weer totaal anders.
Afbeelding

De IJssel over richting Posbank.
Afbeelding

De benen hadden er vandaag niet zo'n zin in.
Afbeelding

Uitzicht vanaf de Snippendaalseweg
Afbeelding

Door de mist rond Groessen gedwaald, en toen weer op huis aan.
Afbeelding

Al met al zo'n 80km.

Plaats reactie