Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 03 sep 2011 13:29

Zo ik ben tevreden! Met de A-ploeg meegereden vandaag en 100 kilometer gereden in 3 uur en 10 minuten. Dus gemiddelde van 31,5 kilometer per uur.
Het was heerlijk weer om te fietsen, maar pfoe wat fietsen die mannen hard!

Route
Afbeelding

Gebruikersavatar
Superstick
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2011 08:10

Gebruikersavatar Superstick 03 sep 2011 15:58

Zo, weer een stukje verder gedaan: 57 kilometer. En het gemiddelde blijft 27. Ik begon met 20 km en 27 gemiddeld, nu bijna 60 km met 27 gemiddeld. We gaan voorruit!
Rondje Hilversum - Anna's Hoeve, Eemnes - Stichtsebrug - Almere Haven- Hollandse Brug - Naarden - Bussum -Hilversum.
Overigens kwam ik ergens onderweg een tractor tegen. Dus ik stop netjes om dat ding voor te laten, en knik naar de bestuurder. En die begint mij vervolgens helemaal verrot te schelden. Nou ja, het zal wel. Kzal nog eens iemand gedag zeggen...

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 03 sep 2011 18:42

whocares schreef:Vandaag niks . Ik hoop morgen een km of 155 weg te trappen . Peter Winnen Classic 2010 ( zal wel gelijk zijn aan Boerenlandtocht 2011 )
De 1e 100 km gingen goed . Na een plaspauze en wat gegeten te hebben , was het goede gevoel verdwenen . Ik zakte van 30 terug naar 28,6 km gemiddeld , wat me eigenlijk nog meeviel qua gevoel. De warmte werd ook een tegenstander , we zijn die weinig gewend in deze nederlandse zomer .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39523
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 03 sep 2011 18:51

Geweldige dag!! Eindelijk weer eens temperaturen waarbij ik mij ook een beetje fijn voel :)
Mooie ronde Posbank-Hoge Veluwe gereden. De heide stond weer schitterend in bloei, mik daar elk jaar wel een keer op. Topdag!
Less is bore

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 03 sep 2011 19:08

Vandaag was met recht een superzaterdag.

Met de club naar Bourtange gereden, een mooie vesting aan de grens met Duitsland.

Ook een tip voor een forumrit vanuit Groningen! Zie mijn blog.

johoop
Forum-lid
Berichten: 321
Lid geworden op: 20 sep 2009 20:59
Locatie: Duiven

johoop 03 sep 2011 19:26

Vandaag ook rondje Hoge Veluwe gereden, Duiven Otterlo , Hoenderlo ,Loenen,Dieren ,Doesburg, Duiven.
Na 80 km kreeg ik last van inspanningsastma .Dan is het erg vervelend die laatste 15 km.
Normaal gaan we altijd s,morgens ,nu vertrokken we om 12.30 ,wat een drukte dan op de fietspaden!
Maar het was heerlijk fietsweer
Afbeelding

Gebruikersavatar
bull
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:38

Gebruikersavatar bull 03 sep 2011 19:29

Sinds lange tijd weer eens niet op de tacx vanwege gesukkel met mijn gezondheid na L3B (luchtwegen en virus)...Rondje ringvaart, helaas niet in kunnen houden en ben nog steeds redelijk stuk. Wel lekker weer en al lekker druk.
Rondje RV in 1:47 en dat moet ik nu bekopen....:-( Hartslag veel te hoog en herstel is prut....Je zou denken dat 25 jaar fietservaring zich uitbetaalt... :oops:

Benen voelden wel goed..:-) Morgen maar een hersteltraining op de tacx ...
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27868
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 03 sep 2011 20:37

Wellicht de laatste mooie rit voorlopig? Ik was toevallig in Zeist bij m'n schoonouders en heb vanuit daar een mooie rit gemaakt in de omgeving met behulp van de Garmin. O.a. de Amerongse Berg voor de eerste keer beklommen, best een leuk ding :D Terug via de Lek. Goed voor 90 km.

benvdv
Forum-lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 05 nov 2008 15:13

benvdv 03 sep 2011 20:44

Vanmorgen naar Werkendam gereden met de auto en fietsen achterin omdat ik nog nooit door de Noord-Veluwe was gereden. Prachtig daar, fantastische smalle fietspaden door de bossen en de heide. Wel daarom af en toe wat druk met medeweggebruikers. Was nog even moeilijk kiezen of ik de MTB toertocht wilde doen of de normale toertocht van Swolland met mijn nieuwe crosser. Uiteindelijk voor de race gekozen aangezien ik de hele herfst en winter nog wel op de crosser kan. Duimpje omhoog voor de organisatie. 120km test voor mijn knie met zadel 1 cm lager was zeer geslaagd.
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 03 sep 2011 20:52

havana schreef:Wellicht de laatste mooie rit voorlopig? Ik was toevallig in Zeist bij m'n schoonouders en heb vanuit daar een mooie rit gemaakt in de omgeving met behulp van de Garmin. O.a. de Amerongse Berg voor de eerste keer beklommen, best een leuk ding :D Terug via de Lek. Goed voor 90 km.
Voor de eerste keer? :o Is het altijd zo gezellig bij je schoonouders? :lol:

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 5000
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 03 sep 2011 20:55

havana schreef:Wellicht de laatste mooie rit voorlopig? Ik was toevallig in Zeist bij m'n schoonouders en heb vanuit daar een mooie rit gemaakt in de omgeving met behulp van de Garmin. O.a. de Amerongse Berg voor de eerste keer beklommen, best een leuk ding :D Terug via de Lek. Goed voor 90 km.
Hoezo toevallig... :mrgreen:

Gebruikersavatar
kauwvot
Forum-lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 19 okt 2009 23:48

Gebruikersavatar kauwvot 03 sep 2011 20:58

Pracht weer vandaag, Garmin gaf tussen 24 - 31 .C aan...

Beetje doelloos door Belgie/Voerstreek gefietst. Momenteel mijn favoriet, op B-wegen kom je werkelijk niemand tegen... Luik niet gehaald/gevonden, wel streek rond Herve. Alles op nog nooit gereden wegen, het leek wel een Oorlogsmuseum:

Afbeelding
Warsage/Mortroux? In elk geval een bunker.


Afbeelding


Afbeelding
't Fort met T bij Battice


Afbeelding
Enkele landgenoten gezien met hun speeltjes. Als zeer ontevreden Honda rijder vond ik deze toch wel mooi...


Afbeelding
Toch nog een (ander trein-) stukje Ligne 38 gepakt, ze weten het wel in te pakken.

Plaats reactie