Cube
- Desertstorm
- Forum-lid
Heb op 6 mei een nieuwe Cube Attain SL gekocht bij Mantel in Arnhem. Had hiervoor een Giant OCR 3.0.
Behoorlijke stap vooruit. Bevalt erg goed. Onder andere het schakelen: 105 schakelt zalig (ivm een versleten sora/tiagra).
Kwam er 's middags wel achter dat ik een flinke groef in mijn velg had zitten. Dit liep aan tijdens het remmen. Na een mailwisseling met Mantel ben ik op de vrijdag erna naar Mantel gefietst, en daar hebben ze er een nieuw wiel ingestoken van een andere cube attain SL die ze daar hadden staan. Erg goede service, weinig gezeik.
Overweeg om er nog een nieuwe wielset in te steken. Zit nu Aksium Elite in, maar voor de komende tijd voldoen die nog prima
Behoorlijke stap vooruit. Bevalt erg goed. Onder andere het schakelen: 105 schakelt zalig (ivm een versleten sora/tiagra).
Kwam er 's middags wel achter dat ik een flinke groef in mijn velg had zitten. Dit liep aan tijdens het remmen. Na een mailwisseling met Mantel ben ik op de vrijdag erna naar Mantel gefietst, en daar hebben ze er een nieuw wiel ingestoken van een andere cube attain SL die ze daar hadden staan. Erg goede service, weinig gezeik.
Overweeg om er nog een nieuwe wielset in te steken. Zit nu Aksium Elite in, maar voor de komende tijd voldoen die nog prima
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Vrijdag mijn cube agree gtc race 2015 voorzien van nieuwe wielen. Het is de Vision trimax t42 geworden, in de rood/zwarte uitvoering. Ik vind ze prachtig staan bij mijn staan bij mijn fiets!
Hier een foto:
Hier een foto:
Laatst gewijzigd door Marco32 op 26 jun 2016 12:05, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Ik kan de afbeelding niet zien....
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Bedankt!
Ziet er zeker goed uit. Past goed bij de fiets.
Ziet er zeker goed uit. Past goed bij de fiets.
Maak joe woar
- Desertstorm
- Forum-lid
Ziet er heel gelikt uit! Mooie kleurstelling!
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
-
- Forum-lid HC
mooi, staat er goed bij!
- alliance_0
- Forum-lid
Marco32 schreef:Inderdaad. Scherp, heb m gelijk omgedraaidzilliax schreef:Heb dezelfde wielen, rollen goed!
Je voorste wiel moet andersom
Mis ik iets. Op bovenstaande foto zit het wiel er gewoon goed in. Wel staat je fiets verkeerd om (voor een foto dan hè).