DeRosa
- Wiliertoerist
- Forum-lid
En de carbon Sessanta, uit 2013 (?) maar ze blijven mooi.
- Serge du Temps
- Forum-lid
Heb gehoord dat de nieuwe Protos ook de achterrem bij het bracket krijgt. Jammer...
De vervanger van de Protos krijgt direct mount remmen op de traditionele positie net zoals bij de SK Pininfarina, en niet de achterrem onderaan de bracket zoals hierboven vermeld. Presentatie van het frame zal eind oktober begin november plaatsvinden.
- Serge du Temps
- Forum-lid
Dan had de dealer het verkeerde vermoeden. Alleen maar beter, want traditioneel vind ik mooier. En qua onderbuis? Blijft deze zo dik?BiciMondo schreef:De vervanger van de Protos krijgt direct mount remmen op de traditionele positie net zoals bij de SK Pininfarina, en niet de achterrem onderaan de bracket zoals hierboven vermeld. Presentatie van het frame zal eind oktober begin november plaatsvinden.
Kunnen jullie er niet op aandringen bij Derosa dat de remmen bij de XS ook gewoon op de juiste plek gemonteerd kunnen wordenBiciMondo schreef:De vervanger van de Protos krijgt direct mount remmen op de traditionele positie net zoals bij de SK Pininfarina, en niet de achterrem onderaan de bracket zoals hierboven vermeld. Presentatie van het frame zal eind oktober begin november plaatsvinden.
De vervanger van de Protos is minder fors qua onderbuis en heeft een rankere voorvork. Is een licht slope model net als de huidige.
King XS is en blijft voorzien van de bracketrem, welke tot nu toe probleemloos werkt.
Campagnolo levert sinds een aantal weken ook deze direct-mount bracketrem uit in de Record kwaliteit.
Een volledige Campagnolo montage is vanaf nu dus ook mogelijk.
King XS is en blijft voorzien van de bracketrem, welke tot nu toe probleemloos werkt.
Campagnolo levert sinds een aantal weken ook deze direct-mount bracketrem uit in de Record kwaliteit.
Een volledige Campagnolo montage is vanaf nu dus ook mogelijk.
Snap dat het prima werkt, maar vind het gewoon niet mooi en niet praktisch met poetsen. Dat laatste kan ik overheen stappen, het eerste niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mee eens, al vind ik poetsen en schoonmaken toch wel serieus punt.havana schreef:Snap dat het prima werkt, maar vind het gewoon niet mooi en niet praktisch met poetsen. Dat laatste kan ik overheen stappen, het eerste niet.
De plek is gewoon niet handig terwijl het verder een van de grootste kanshebbers zou zijn voor een nieuw frame.
Less is bore
Havana en Daniel75
We hebben KING XS testfietsen, hierbij nodig ik jullie uit voor een testrit dan kun je zelf ondervinden dat de rem op die plaats net niet vuil wordt. Op de huidige plaats op de achterbrug juist wel. Zie onze website voor een test http://bicimondo.com/testfiets/
We hebben KING XS testfietsen, hierbij nodig ik jullie uit voor een testrit dan kun je zelf ondervinden dat de rem op die plaats net niet vuil wordt. Op de huidige plaats op de achterbrug juist wel. Zie onze website voor een test http://bicimondo.com/testfiets/
-
- Forum-lid HC
Nu alleen nog een regendag afwachten en veel smerige fietspaden opzoeken!BiciMondo schreef:Havana en Daniel75
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
leuk idee voor een forumritje ( ), maar even serieus: wel een goede service!