+ 1 , mooi rondje ik kom er ook wel eens - op naar de 2000 kilometer Hans.marcvmegroot schreef:goed bezig Hans.
marc
Gr René.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Zulk zacht weer komt in (de tweede helft van) oktober inderdaad niet zo heel vaak voor, maar ècht uniek is het toch ook weer niet. Ik heb het even voor je nagekeken: in 2005 was het eind oktober ook uitzonderlijk zacht. Ik was toen 'toevallig' in Nederland en heb op 27/10 (21 graden), 28/10 (20 graden), 30/10 (20 graden) en 31/10 (19 graden) ook in kort-kort gefietst .havana schreef:...Kan me niet herinneren dat ik in oktober ooit kort-kort heb gefietst...
Mooi verslag en mooie foto's, Helen!Helen schreef:Niet vandaag, ook niet deze maand, maar vorige maand. Ik heb nog een schuld in te lossen aan verschillende forumleden om foto's van de Tour for Life te plaatsen. Vooruit dan, hieronder een selectie.
Al met al een geweldige ervaring.
Nu, dat viel vandaag dus wel mee ! Gelukkig heb ik vanmiddag nog even wat tijd vrij kunnen maken voor een tochtje van zo'n 76 km over de Zuid-Veluwe: via Hoenderloo en de Kop van Deelen naar Schaarsbergen. Verder richting Papendal, door/langs het Planken Wambuis en langs de Ginkelse Heide naar Ede. Vervolgens via Otterlo, Hoendeloo, Beekbergen en Ugchelen weer huiswaarts gekeerd. Heerlijk in kort-kort gefietst, zoals de meeste racefietsers die ik onderweg tegen kwam. Wel één fietser in lang-lang gespot .TumTumTum schreef:Heb een beetje medelijden met die man. Straks moet hij weer net als wij in wintertenue door drassige polders stoempen...overschoentjes. Windbreakertjes. Handschoenen. Grijze lucht...
Bij deze...walterg schreef:Kan-ie gewoon weer mee in het "Vandaag gefietst"-topic...
Dank je - er waren wel een paar regenachtige avonden voor nodig om de foto's te ordenen, dat klusje is nu ook geklaard. Nu hoef ik niet veel meer te doen dan nagenieten en dat gaat vanzelf.walterg schreef:Mooi verslag en mooie foto's, Helen!Helen schreef:Niet vandaag, ook niet deze maand, maar vorige maand. Ik heb nog een schuld in te lossen aan verschillende forumleden om foto's van de Tour for Life te plaatsen. Vooruit dan, hieronder een selectie.
Al met al een geweldige ervaring.