Join app - ervaringen met training
JOIN overgenomen door Relive.cc.
Binnenkort komt er een hardloopapp, is tevens aangekondigd.
Binnenkort komt er een hardloopapp, is tevens aangekondigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat gaat dat betekenen voor de gebruiker?
Less is bore
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Veel tekst, niks zeggen ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Less is bore
-
- Forum-lid
Nou dat laatste is wel onze ambitie, maar inderdaad geheel terecht opgemerkt zal de tijd dat moeten leren. Eigenlijk is juist het mooie van het samengaan met Relive, dat we nu beschikken over een 3 keer zo groot team en daarmee ook voor de JOIN gebruiker veel meer kunnen betekenen. Hoewel JOIN (gelukkig) niet louter op mijn schouders rust, maar we dit echt met een team bouwen, blijf ik echter de komende jaren gewoon doen wat ik nu ook doe.
Sterker nog met deze stap zorgen we er echt voor dat JOIN JOIN blijft, maar kunnen we nu bijvoorbeeld nog sneller updates doen die de laatste tijd te lang zijn blijven liggen. Je kan van ons daarom hopelijk al in februari een flinke verbetering verwachten van het 'settings' menu. Dit is typisch iets wat gewoon niet op een logische plek zit, maar met een klein team steeds naar achteren werd geschoven op de prioriteitenlijst.
Dus lang verhaal kort; jullie zijn nog lang niet van ons af....
Sterker nog met deze stap zorgen we er echt voor dat JOIN JOIN blijft, maar kunnen we nu bijvoorbeeld nog sneller updates doen die de laatste tijd te lang zijn blijven liggen. Je kan van ons daarom hopelijk al in februari een flinke verbetering verwachten van het 'settings' menu. Dit is typisch iets wat gewoon niet op een logische plek zit, maar met een klein team steeds naar achteren werd geschoven op de prioriteitenlijst.
jeanmontagne schreef: ↑06 feb 2025 13:59 Nou dat laatste is wel onze ambitie, maar inderdaad geheel terecht opgemerkt zal de tijd dat moeten leren. Eigenlijk is juist het mooie van het samengaan met Relive, dat we nu beschikken over een 3 keer zo groot team en daarmee ook voor de JOIN gebruiker veel meer kunnen betekenen. Hoewel JOIN (gelukkig) niet louter op mijn schouders rust, maar we dit echt met een team bouwen, blijf ik echter de komende jaren gewoon doen wat ik nu ook doe.
" Hoewel JOIN (gelukkig) niet louter op mijn schouders rust, maar we dit echt met een team bouwen, blijf ik echter de komende jaren gewoon doen wat ik nu ook doe"
En uw taak is als ik vragen mag?
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.