Wat heb jij voor het laatst gekocht?
helaas, andere prio's vanmiddag.
Vanmorgen even snel de trainer uitgepakt, settings ingesteld en effe getest of zo het een en ander werkt, hun app, de wifi/ANT/BT, verbinden met de Garmin en de weerstand veranderen etc. Ook even 10 minuten getrapt, misschien nog even de DI2 micro-adjust 1 of 2 tikken aanpassen. Dat virtual-gears lijkt te werken: op de trainer zit een 11-21 cassette en op mijn fiets heb ik normaal een 11-34 met 36/52 kettingblad en heb dit zo ingesteld in hun app dat hij een 11-34 moet simuleren. En dat lijkt goed te werken is de eerste indruk. Maar we raken off-topic, dit is geen user-review topic.
Nu een bammetje eten en doorrrrrr.
Vanmorgen even snel de trainer uitgepakt, settings ingesteld en effe getest of zo het een en ander werkt, hun app, de wifi/ANT/BT, verbinden met de Garmin en de weerstand veranderen etc. Ook even 10 minuten getrapt, misschien nog even de DI2 micro-adjust 1 of 2 tikken aanpassen. Dat virtual-gears lijkt te werken: op de trainer zit een 11-21 cassette en op mijn fiets heb ik normaal een 11-34 met 36/52 kettingblad en heb dit zo ingesteld in hun app dat hij een 11-34 moet simuleren. En dat lijkt goed te werken is de eerste indruk. Maar we raken off-topic, dit is geen user-review topic.
Nu een bammetje eten en doorrrrrr.
Toch maar overstag gegaan en een set SKS Speedrocker spatborden gekocht voor de gravelbike. Ik vind het geen porum, maar de positieve effecten en de blije fietsmaten in het wiel overstijgen de esthetische kant.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sow, dat is een koopje!
Less is bore
-
- Forum-lid
Zeker zeg. Al jaren mijn favoriete zadel! Ik heb er nog een paar liggen, maar dit maakt het wel lastig om niet te kopen Je kan immers nooit genoeg zadels hebben...
Da's inderdaad een goede prijs. Heb ik ooit gehad op een nieuwe fiets, mooi zadel, mooi afgewerkt en licht. Spijtig genoeg kon ik er niet aan wennen.