Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

ilcobra
Forum-lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:32

ilcobra 16 nov 2010 18:18

Net een rondje van 60 km gefietst. Ik heb het zelden zo mistig meegemaakt. Op de plattelandswegen kon je hooguit 20 meter ver kijken. Het blijft onbegrijpelijk dat er automobilisten zijn die met deze omstandigheden over de weg razen. Laatste half uur nam de mist alleen nog maar meer toe en was het doel alleen nog maar om veilig thuis te komen.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27929
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 16 nov 2010 19:10

Schitterend fietsweer! Kon 't niet laten en ben direct na 't werk op pad gegaan. Prachtige zonsondergang. Tweede helft met lamp gereden. Inderdaad veel mist, gevaarlijk maar o zo mooi. Al bij al goed voor 75 km. Nu opwarmen bij de houtkachel :D

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 16 nov 2010 20:51

[quote=".Jeroen."]Vanmiddag eindelijk weer eens wat tijd gevonden om een rondje te maken...
...Al met al zo'n 80km.[/quote]

En weer met prachtige foto's er bij! Een genot om naar te kijken:). Zelf vandaag alleen maar in de auto gezeten en ook nog voor een groot deel in de mist gereden:( (aan het einde van de middag, in globaal dezelfde streek waar jij gefietst hebt!).
60 x Ventoux

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 16 nov 2010 21:32

[quote="Le Grimpeur"]

En weer met prachtige foto's er bij! Een genot om naar te kijken:). Zelf vandaag alleen maar in de auto gezeten en ook nog voor een groot deel in de mist gereden:( (aan het einde van de middag, in globaal dezelfde streek waar jij gefietst hebt!).[/quote]

Merci! Het zicht in die mist was echt waardeloos. Dat zal in de auto niet anders zijn geweest? Bril afzetten was ook geen optie, want dan zie ik helemaal niks meer. Al mag ik niet klagen met het weer van vandaag, na al die regen..

Gebruikersavatar
roger68
Forum-lid
Berichten: 556
Lid geworden op: 04 jul 2007 23:32

Gebruikersavatar roger68 16 nov 2010 21:54

Perefect weer vandaag! 80km gereden. Op de Camerig zeer prachtig de zon door de mist zien prikken.
Hoewel normaal niet m'n favoriet vanwege extreem slechte kwaliteit wegdek, ook weer eens Drielandenpunt vanuit Belgie gedaan... Wat tref ik aan: PERFECT, DIEP ZWART, NIEUW ASFALT (zeg maar Schweiberg kwaliteit). Geweldig!
Moet in afgelopen weken aangebracht zijn. Op 3 oktober ben ik er nog stuiterend naar beneden gegaan.

mispoes
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 12 mei 2009 15:12

mispoes 17 nov 2010 17:27

Het was vandaag een beetje niets-weer; geen mist, geen regen, geen zon, niets spectaculairs. Alleen een vals noordoostenwindje.
Na 50 km kreeg ik het serieus koud maar gelukkig was ik toen heel toevallig net weer thuis :)
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 17 nov 2010 21:09

Vandaag he-le-maal naar de .. toen ik thuis kwam. Had maar een rondje van een km of 50 gefietst, maar de laatste 25 met een afloper en dat idd nogal valse windje tegen..

edwin01
Forum-lid
Berichten: 1778
Lid geworden op: 25 mei 2006 17:02

edwin01 17 nov 2010 23:09

[quote="Roger68"]Hoewel normaal niet m'n favoriet vanwege extreem slechte kwaliteit wegdek, ook weer eens Drielandenpunt vanuit Belgie gedaan... Wat tref ik aan: PERFECT, DIEP ZWART, NIEUW ASFALT (zeg maar Schweiberg kwaliteit). Geweldig!
Moet in afgelopen weken aangebracht zijn. Op 3 oktober ben ik er nog stuiterend naar beneden gegaan.[/quote]

Wat zeg je nou?!?! Is het Gemmenicher Geitenpad eindelijk aangepakt?

Gebruikersavatar
roger68
Forum-lid
Berichten: 556
Lid geworden op: 04 jul 2007 23:32

Gebruikersavatar roger68 17 nov 2010 23:42

[quote="Edwin01"][quote="Roger68"]Hoewel normaal niet m'n favoriet vanwege extreem slechte kwaliteit wegdek, ook weer eens Drielandenpunt vanuit Belgie gedaan... Wat tref ik aan: PERFECT, DIEP ZWART, NIEUW ASFALT (zeg maar Schweiberg kwaliteit). Geweldig!
Moet in afgelopen weken aangebracht zijn. Op 3 oktober ben ik er nog stuiterend naar beneden gegaan.[/quote]

Wat zeg je nou?!?! Is het Gemmenicher Geitenpad eindelijk aangepakt?[/quote]

Yes, yes en geen lapwerk: gewoon totaal nieuw asfalt (vanaf ongeveer houtbedrijf tot aan top)! Loopt als een zonnetje. Jammer dat we richting winter gaan...

joeptimmermans
Forum-lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 16 feb 2009 14:12
Locatie: Nijmegen

joeptimmermans 18 nov 2010 17:54

Twee uurtjes op de mtb vanmiddag. Ik ben nog steeds aan het wennen aan m'n fiets. Heel wat bijna-valpartijtjes gehad ;)

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 18 nov 2010 18:33

Gisteren m'n nieuwe stuurpen en stuur binnengekregen van Kees0251. Vandaag maar eens uitproberen.

Allereerst naar Westendorp om daar de 'Heurne' route op te pikken.

Afbeelding

Vervolgens over gegaan op de 'Aalten' route.
Afbeelding

Na een tijdje was het tijd voor de 300m sprint.
Afbeelding

Het zonnetje kwam gelukkig ook nog even om de hoek kijken.
Afbeelding

Afbeelding

En voor het donker weer naar huis.
Afbeelding

mispoes
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 12 mei 2009 15:12

mispoes 19 nov 2010 12:11

Hahaha de driehonderdmeterweg, briljant!
@.Jeroen. mooie foto's weer
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie