Misschien moeten wij maar weer terug naar 'eenvoudige' vragen zoals:
"Wie won in 2006 de tour de France?"
De grote wielren quiz!
[quote="lior63"]Misschien moeten wij maar weer terug naar 'eenvoudige' vragen zoals:
"Wie won in 2006 de tour de France?"[/quote]
Moment, ff googlen...
:D
"Wie won in 2006 de tour de France?"[/quote]
Moment, ff googlen...
:D
[quote="lior63"]Overigens kun je over die tour van 2006 nog meerdere antwoorden geven.
[/quote]
Dat zal de clou wel wezen
[/quote]
Dat zal de clou wel wezen
Dear Dutch cyclists! I would like to ask you to take a few minutes to fill out my questionnaire about cycling tourism in the Netherlands! With this, you would help my final dissertation at university, which is dealing with the comparison of Hungarian and Dutch cycling tourism. Here is the link to my survey:
http://ripet.hu/feedback.php?kid=vssic4u2x3qrukh5
It won't take more than 5 minutes.
Thank you very much for your kind help!
Balázs, a Hungarian cycling-fan
http://ripet.hu/feedback.php?kid=vssic4u2x3qrukh5
It won't take more than 5 minutes.
Thank you very much for your kind help!
Balázs, a Hungarian cycling-fan
[quote="NK 2003"]
Binnen twee minuten heb je alle antwoorden!!
[/quote]
Ik niet. En ik mis de quiz wel een beetje...
Binnen twee minuten heb je alle antwoorden!!
[/quote]
Ik niet. En ik mis de quiz wel een beetje...
-
- Forum-lid
[quote="NK 2003"]
De reeks 31 - 45 - 50 (punten) was ooit goed voor een belangrijk wielerpodium. Wanneer, wie won en wat is er opmerkelijk aan de 31?
[/quote]
Ik kan het niet vinden maar ga toch proberen om een aanknopingspunt te vinden. Van 1905 tot 1912 ging het in het klassement van de Tour de France om punten. Ik kom alleen geen podium tegen met deze aantallen. Wel een winnaar met 31 punten namelijk René Pottier in 1906. Wie kopt deze (slechte) voorzet in?
De reeks 31 - 45 - 50 (punten) was ooit goed voor een belangrijk wielerpodium. Wanneer, wie won en wat is er opmerkelijk aan de 31?
[/quote]
Ik kan het niet vinden maar ga toch proberen om een aanknopingspunt te vinden. Van 1905 tot 1912 ging het in het klassement van de Tour de France om punten. Ik kom alleen geen podium tegen met deze aantallen. Wel een winnaar met 31 punten namelijk René Pottier in 1906. Wie kopt deze (slechte) voorzet in?
[quote="GastheerG"][quote="NK 2003"]De reeks 31 - 45 - 50 (punten) was ooit goed voor een belangrijk wielerpodium. Wanneer, wie won en wat is er opmerkelijk aan de 31?
[/quote]
Eigenlijk een hele simpele vraag:D
Maar een gruwelijk lastig antwoord:D
Toch een poging:
Dit is de top drie van goede antwoorden in DIT topic
50 GastheerG
45 NK 2003
31 Bottechia
31 is de snelste stijgende deelnemer:D
De zon schijnt, de puber weer in het gareel, de bidon gevuld, de bandjes op 7,4 bar........ik zal eind van de middag een nieuwe vraag plaatsen.
Als iemand geen beter antwoord heeft:D[/quote]
Met excuses uit de Auvergne. Maar op 661 meter waren we ingesneeuwd. Dus niet of nauwelijks kunnen fietsen, en geen mob. internet.
Even een hint. Het gaat dus om een eindklassement van een wel heel belangrijke ronde (dit jaar ook in NL van start). Jaartal is genoeg...
[/quote]
Eigenlijk een hele simpele vraag:D
Maar een gruwelijk lastig antwoord:D
Toch een poging:
Dit is de top drie van goede antwoorden in DIT topic
50 GastheerG
45 NK 2003
31 Bottechia
31 is de snelste stijgende deelnemer:D
De zon schijnt, de puber weer in het gareel, de bidon gevuld, de bandjes op 7,4 bar........ik zal eind van de middag een nieuwe vraag plaatsen.
Als iemand geen beter antwoord heeft:D[/quote]
Met excuses uit de Auvergne. Maar op 661 meter waren we ingesneeuwd. Dus niet of nauwelijks kunnen fietsen, en geen mob. internet.
Even een hint. Het gaat dus om een eindklassement van een wel heel belangrijke ronde (dit jaar ook in NL van start). Jaartal is genoeg...
TransAm 2010 ? Of toch 2011? 2012!
Hardop denkend:
Het betreft de Tour gezien je eerdere hints. Eindklassement in punten.
Gezien de reeks komt het reguliere puntenklassement niet in aanmerking, te weinig punten. Tevens zijn de 2e en 3e plaats volgens mij geen podiumplaatsen.
Van 1905 t/m 1912 was het eindklassement in punten. De reeks kan hierin passen. Degene met de laagste punten was de winnaar. In 1906 won Rene Pottier met 31 punten. De nummers 2 en 3 hadden echter respectievelijk 39 en 59 punten. Gaat dus niet op.
Helaas, voorlopig pas ik.
Gezien de reeks komt het reguliere puntenklassement niet in aanmerking, te weinig punten. Tevens zijn de 2e en 3e plaats volgens mij geen podiumplaatsen.
Van 1905 t/m 1912 was het eindklassement in punten. De reeks kan hierin passen. Degene met de laagste punten was de winnaar. In 1906 won Rene Pottier met 31 punten. De nummers 2 en 3 hadden echter respectievelijk 39 en 59 punten. Gaat dus niet op.
Helaas, voorlopig pas ik.
[quote="Farelli"]Hardop denkend:
Helaas, voorlopig pas ik.[/quote]
Heb mijn tourboek naslagwerk hier niet bij de hand, maar het gaat wel om een tour uit de genoemde periode. De punten heb ik overgenomen uit het boek 100 jaar Tour de France, als het niet klopt, klopt een van onze bronnen niet, de jouwe of de mijne.
Ik reken je antwoord hoe dan ook goed.
Het ging om de uitslag in punten met de kleinste verschillen.
Aan jou een volgende vraag te posten. (Ik zoek dat met de juiste puntentelling nog uit.)
Helaas, voorlopig pas ik.[/quote]
Heb mijn tourboek naslagwerk hier niet bij de hand, maar het gaat wel om een tour uit de genoemde periode. De punten heb ik overgenomen uit het boek 100 jaar Tour de France, als het niet klopt, klopt een van onze bronnen niet, de jouwe of de mijne.
Ik reken je antwoord hoe dan ook goed.
Het ging om de uitslag in punten met de kleinste verschillen.
Aan jou een volgende vraag te posten. (Ik zoek dat met de juiste puntentelling nog uit.)
TransAm 2010 ? Of toch 2011? 2012!