Pagina 166 van 320

Geplaatst: 26 jul 2009 18:37
door amclassic-fan
Remmen op de standaard plaatsen en niet afgedekt of geintegreerd. De stuurpen en stuur zitten boven de balhoofdbuis ipv ervoor. Lijkt me heel sterk dat dit net zo aerodynamisch gaat zijn als 1 van die 3 frames die Tiest opnoemt of bijv de nieuwe Madone.

Geplaatst: 26 jul 2009 22:31
door fizik
Ik heb het vermoeden dat het vrij bronloos is, anders ben ik ook wel benieuwd naar de test.

P2

Geplaatst: 27 jul 2009 23:43
door hermes2
fizik schreef:Ik heb het vermoeden dat het vrij bronloos is, anders ben ik ook wel benieuwd naar de test.


Hier enkele foto's van mijn P2.

Geplaatst: 27 jul 2009 23:52
door arjan916
Hermes2 schreef: Hier enkele foto's van mijn P2.


Mooi frame zeg.
Maar nu ik ben zeker overtuigd: ik wil ook graag een P2C gaan kopen, maar zeker geen rode (smaken verschillen).
Hopelijk komt Cervelo bij de presentatie van het nieuwe (model)jaar met nieuwe / extra kleuren, anders ga ik toch naar een ander frame kijken.
(overspuiten is geen optie: extra kosten en garantie wordt lastig)

Geplaatst: 28 jul 2009 00:38
door hermes2
Ben heel tevreden over het frame.Het enige minpunt was de leveringstermijn.

Geplaatst: 28 jul 2009 11:55
door zurich
Hermes2 schreef:Ben heel tevreden over het frame.Het enige minpunt was de leveringstermijn.



Vreemd, hier in Zwitserland hebben ze ze gewoon op voorraad. Ik ging ook de winkel binnen om een P2C te kopen maar liep weg met een Cannondale Slice.
Reden:
- Slice nieuwer ontwerp. P2C draait al wat jaartjes mee
- Looks!

Geplaatst: 28 jul 2009 14:55
door auke
De nieuwe prototype Trek-speed is echt wel een staaltje van prachtig geintegreerd design (electronica, remmen, kabels, stuurpen). P4 eat your heart out. Ook een mooie driehoek in het midden, zoals het hoort bij een fiets
http://www.cyclingnews.com/news/photos/ ... pt-preview
[img=http://cdn.mos.bikeradar.com/images/new ... 850-65.jpg]

Denk dat alleen het prototype van Canyon daar een beetje bij in de buurt komt, waarbij ook de bidon geintegreerd is.
http://www.canyon.com/_nl/technologie/project005.html
[img=http://www.canyon.com/_nl/technologie/i/teaser-005.jpg]

Geplaatst: 28 jul 2009 15:08
door litespeed
Auke schreef:Denk dat alleen het prototype van Canyon daar een beetje bij in de buurt komt, waarbij ook de bidon geintegreerd is.
http://www.canyon.com/_nl/technologie/project005.html

Gaaf ding!

Grappig dat bij de geintegreerde remmen slechts sprake is van 1 bewegend remblokje. Nadat die de velg raakt, vervormt het wiel, zodat de velg ook tegen het vaste remblokje gedrukt wordt.

Geplaatst: 28 jul 2009 18:00
door casran
Auke schreef:De nieuwe prototype Trek-speed is echt wel een staaltje van prachtig geintegreerd design (electronica, remmen, kabels, stuurpen). P4 eat your heart out. Ook een mooie driehoek in het midden, zoals het hoort bij een fiets
http://www.cyclingnews.com/news/photos/ ... pt-preview
...



1 foto zijn ze vergeten nemen: het vooraanzicht. En dat is ook het voornaamste minpunt van deze fiets, nl. de vorkbenen van de voorvork staan heel breed uiteen, wat echt niet zo mooi is.

Geplaatst: 28 jul 2009 18:33
door tornadotom
@Casran: Mss een kwestie van wennen totdat alle TT's geïntregreerde remmen hebben?
Het zal zijn nut in de windtunnels wel al bewezen hebben.

Geplaatst: 28 jul 2009 18:49
door perik
Volgens Trek is zo'n vork inderdaad sneller. Ik vind het er trouwens wel gaaf uitzien!

Afbeelding

Geplaatst: 28 jul 2009 20:17
door tornadotom
Ik kan me wel voorstellen dat het int echt wel ff wennen is... Maar dat waren de helmen ook!