Scott
-
- Forum-lid HC
als hij je past en hij is van een familielid of iemand warvan je zeker weet dat hij je de waarheid vertelt (lees die je weet te vinden als het fout gaat): doen.
Anders is een Addict de beroerdste fiets die je tweedehands kunt kopen (zeer kwetsbaar) en zou ik voor nieuw en garantie gaan.
Anders is een Addict de beroerdste fiets die je tweedehands kunt kopen (zeer kwetsbaar) en zou ik voor nieuw en garantie gaan.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Het is toch wel erg als je leest wat de mensen voor leugens vertellen om hun fiets te verkopen.Vertel de waarheid , maak een eerlijke prijs en koper en verkoper zijn tevreden.
michelvd schreef:Hoe verhoud zich dat eigenlijk tot de CR1, is die ook zo kwetsbaar?
Is minder kwetsbaar, want ietsjes zwaarder, maar carbon frames blijven natuurlijk kwetsbaar bij valpartijen e.d. Zeker 2e hands moet je goed weten wat en of er iets mee gebeurd is, anders kun je voor vervelende akkefietjes komen te staan.
Al brak bij een vriend van mij de zitbuis van zijn spiksplinternieuwe BMC Team zonder enige reden door midden, kreeg een nieuwe (garantie), dus zonder garantie is het een kwestie van jammer...
-
- Forum-lid HC
Als het een fiets van een dealer is van Scott kan er garantie op zitten. In elk ander geval is garantie voor de eerste koper en daarna niet meer.
Vraag je af waarom zo'n jonge fiets verkocht wordt en in een flink aantal gevallen is er een probleem waar de verkoper d.m.v. een Marktplaatsverkoop jou deelgenoot van wil maken......
Vraag je af waarom zo'n jonge fiets verkocht wordt en in een flink aantal gevallen is er een probleem waar de verkoper d.m.v. een Marktplaatsverkoop jou deelgenoot van wil maken......
Ik heb hem niet gekocht omdat het een maat 54 was en ik moet een 52 hebben.
Hij was overigens van de fietsmaker zelf.
Zijn volgende wordt een R2 2009.
Jammer maar hij past niet.
In Belgie is alles op ivm addict 2008 maat 52.
Weten jullie adresjes.
Hij was overigens van de fietsmaker zelf.
Zijn volgende wordt een R2 2009.
Jammer maar hij past niet.
In Belgie is alles op ivm addict 2008 maat 52.
Weten jullie adresjes.