verrek!superrose schreef:Weer een foto, het valt me wel op dat ik een beetje een bekkentrekker ben.... als in: mooier worden we er niet van
Ik ben de renner naast je
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
verrek!superrose schreef:Weer een foto, het valt me wel op dat ik een beetje een bekkentrekker ben.... als in: mooier worden we er niet van
rob74 schreef:verrek!superrose schreef:Weer een foto, het valt me wel op dat ik een beetje een bekkentrekker ben.... als in: mooier worden we er niet van
Ik ben de renner naast je
Ja toeval, ik had wel naar zijn shirt zitten kijken, vond t wel een mooie, maar ik kom niet zo vaak forumleden tegen of herken ze gewoon niet.robbebopper schreef:Superrose en Rob74, is dat toeval of kennen jullie elkaar?
Rob74 zet een foto in dit topic, en even later, op dezelfde pagina Superrose ook eentje, waar Rob74 ook prominent op staat.
Ik ben daar juist blij mee. Tips van doorgewinterde wedstrijdcoureurs helpen mij enorm. Dit is het eerste jaar dat ik wedstrijden rijd, dus er is een hoop te leren. Je moet ook niet vergeten dat het ook om een stukje veiligheid gaat als je in een groep rijd. Maar goed, ik doe nu net of ik er wat vanaf weet, dat is ook niet zosuperrose schreef:Zulke mannen bedoelen het goed, maar het is irritant.
Verschil moet er wezen!j0ost schreef:Hé! In diezelfde wedstrijd werd ik eersteMr_T schreef:foto
Lekker rondjes draaien bij WWV. Uiteindelijk 10de geworden.. .
De grap is dat dit geen ervaren wedstrijd mannen waren, geloof meMr_T schreef:Ik ben daar juist blij mee. Tips van doorgewinterde wedstrijdcoureurs helpen mij enorm. Dit is het eerste jaar dat ik wedstrijden rijd, dus er is een hoop te leren. Je moet ook niet vergeten dat het ook om een stukje veiligheid gaat als je in een groep rijd. Maar goed, ik doe nu net of ik er wat vanaf weet, dat is ook niet zosuperrose schreef:Zulke mannen bedoelen het goed, maar het is irritant.