Merk je uberhaupt verschil?toontje68 schreef:Na de update 2 ritten gereden en werkt prima!
Garmin Edge 800
-
- Forum-lid HC
Ik in ieder geval niet. Niet in positieve en niet in negatieve zin.ericpeters schreef:Merk je uberhaupt verschil?toontje68 schreef:Na de update 2 ritten gereden en werkt prima!
Vandaag eindelijk weer wezen fietsen, Garmin Edge 800 aan en gaan.
Na een paar km sprong de gps steeds in de pauze modus en ging niet meer automatische aan.
Na diverse keren de gps uit te hebben gezet ging het eindelijk weer goed, maar mis hierdoor wel een aantal km, s omdat de
gps in pauze stand niks opneemt.
Iemand een idee wat dit kan zijn???
Na een paar km sprong de gps steeds in de pauze modus en ging niet meer automatische aan.
Na diverse keren de gps uit te hebben gezet ging het eindelijk weer goed, maar mis hierdoor wel een aantal km, s omdat de
gps in pauze stand niks opneemt.
Iemand een idee wat dit kan zijn???
Heb ik eind vorig jaar herhaaldelijk gehad, oorzaak onbekend. Gebeurde iedere keer in de sprint....Juliska schreef:Vandaag eindelijk weer wezen fietsen, Garmin Edge 800 aan en gaan.
Contact gehad met Garmin, zij adviseerden een totale reset, toen niet gedaan en gelukkig geen last meer van gehad.
??Kaart >> Begeleidingstekst >> 3 opties ??rschouten schreef:
Ik zou graag de textuele begeleiding uit willen zetten (roze kader) maar kan dat nergens vinden in het menu.
Iemand een idee?
ps. ik heb firmware 2.40
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Ik zie effe zo €279,00 nieuw.http://www.salland.eu/product/964777/ga ... html?ref=2" onclick="window.open(this.href);return false;Jut schreef:Ik kan een edge 800 uit 2011 overkopen voor 200,-. Zit kaart Benelux en fietssteun bij. Is dat een goede deal? Alternatief is een Bryton rider 50, praktisch nieuw voor 175,-
Welke steun?
Kaarten zijn gratis voor heel europa zie :
http://www.openfietsmap.nl/downloads/europe" onclick="window.open(this.href);return false;
mini sd kaartje 8gb voor €6,95
Vergeet niet eventueel een hartslagband en cadanssensor.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.