Wat is fout, wat kan echt niet?
Ach, ik kom elke dag als ik naar mijn werk ga een wat oudere gast tegen op een gewone herenfiets, een nette bermuda, een racehelm, kniekousen en een joop-zoetemelk-lotto-jumbo-shirt aan. Kan eigenlijk echt niet...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Gastheerg 2.0?Theo V schreef:Vanmiddag op weg naar huis;
Van rechts op de T-kruising komt een man van in de 50 voor me langs.
Volledig gekleed in een Brooklyn set met bijpassende sokken in de SPD-schoenen op een ............ oude lullen e-bike.
Zonder helm.
En daarna spichtig om zich heen kijkend of ik hem wel bij kon halen.
Ik moest er alleen maar om lachen en ging lekker mijn eigen weg.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dat maakt toch elke dag jouw dag helemaal goedrikkert schreef:Ach, ik kom elke dag als ik naar mijn werk ga een wat oudere gast tegen op een gewone herenfiets, een nette bermuda, een racehelm, kniekousen en een joop-zoetemelk-lotto-jumbo-shirt aan. Kan eigenlijk echt niet...
Door mijn eigen zoon - die me in het hol keek - werd ik er op geattendeerd dat ik er als een baviaan uit zag met mijn 8 jaar oude Assos koersbroek; het lycra was boven het zeemleer inmiddels doorzichtig geworden. Gelijk nog maar een broek weggedaan...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Ik wil middels dit topic even de Van Dam tot Dam-malloten bedanken die me op anderhalve kilometer tot 2x toe bijna van de fiets afreden tussen 12.15 en 12.20 uur op De Leet nabij Ursem.
Bedankt stelletje gemiddeldegefixeerde wannabeecoureurs.....! Dit is heel erg fout en kan echt niet!
Bedankt stelletje gemiddeldegefixeerde wannabeecoureurs.....! Dit is heel erg fout en kan echt niet!
Maar door daar te fietsen zorgde jij er voor dat hun gemiddelde op Strava naar beneden ging! Dat snap je toch wel?edwin01 schreef:Ik wil middels dit topic even de Van Dam tot Dam-malloten bedanken die me op anderhalve kilometer tot 2x toe bijna van de fiets afreden tussen 12.15 en 12.20 uur op De Leet nabij Ursem.