Mathieu is altijd enthousiast
Mathieu van der Poel
Hij gaf zelf aan nul verwachtingen te hebben. Hij dacht zelf niet mee te doen om de winst.
Denk dat gebrek aan mtb vlieguren dit jaar wel parten gespeeld kan hebben inderdaad.
-
- Forum-lid
Als ie zich volgend seizoen nou volledig focust op de MTB. Op de weg heeft hij toch alle belangrijke wedstrijden nu wel gewonnen.
En dan zien we die regenboogtrui het hele seizoen niet op de weg
En dan zien we die regenboogtrui het hele seizoen niet op de weg
- daniel1975
- Forum-lid HC
Was ook duidelijk hij of Verstappen.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik zit even naar het sportgala te kijken, best leuk!
Die reportage met Dumoulin en Sifan vond ik ontwapenend. Nooit veel met haar gehad in de interviews met haar maar hier was ze gewoon een leuke meid met humor en lekker ontspannen!
Die waterpolo meiden was ook heel leuk.
Jammer dat Matthieu er niet fysiek bij kan zijn maar ik verwacht een leuke reportage van Herman bij hem thuis
Die reportage met Dumoulin en Sifan vond ik ontwapenend. Nooit veel met haar gehad in de interviews met haar maar hier was ze gewoon een leuke meid met humor en lekker ontspannen!
Die waterpolo meiden was ook heel leuk.
Jammer dat Matthieu er niet fysiek bij kan zijn maar ik verwacht een leuke reportage van Herman bij hem thuis
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Heb je het over Herman van der Zandt? Die is weg bij de NOS . Volgend jaar gaat hij "de slimste mens" presenteren en vast nog meer in die richting.